Wednesday 2 March 2016

RATU VIVIX DITEMURAMAH UNTUK SHOOTING VIDEO..APA PERASAAN?

ASSALAMUALAIKUM W.B.T & SALAM SEJAHTERA

Hehehe.. ini entry khas untuk diri saya..eh, boleh pulak macam tu. taklah, ini entry saya nak share pengalaman buat shooting video sharing untuk kumpulan kami, ntuk semua juga. Almaklumlah, biasa beraksi depan kamera smart phone je, kali ini beraksi depan kamera untuk shooting. dua kamera pula tu hihihi..


GAMBAR SEKITAR SHOOTING.. HURMM TEPI LAMAN RUMAH JE HEHEHE
Sebenarnya,saya dihubungi oleh pihak admin OSF(OUR SHAKLEE FAMILY) dan IREACH group untuk mendapatkan pesetujuan saya untuk menemuramah saya tentang vivix. Mengena pengalaman saya dan keluarga saya menjadi pengguna setia vivix dan kenapa saya terlalu obses dengan vivix.

oh ya, di kalangan warga shaklee saya, saya digelar ratu vivix hihihi..  bukan ape..kenapa saya obses vivix, itu nanti saya akan uploadkan videonya bila dah siap nanti hehehe..

tetang shooting ni simple je sebenarnya, masa pun taklah lama, sebab ia bukan lakonan, tapi 'real life' saya. Niat berkongi bukan untuk menunjuk atau berbangga diri. tapi sekadar bercerita, yang baik dijadikan tauladan, yang salah, dijadikan sempadan.

Saya juga berkongsi, kenapa saya nak berbisnes? kenapa saya nak sangat tolong orang dalam bisnes shaklee ni.kenapa...kenapa..dan kenapa.. sharing untuk semua juga, semoga kita semua berjaya. Saya just sharing cara saya, setiap orang tak sama kan..

tunggu yea, nanti dah siap, saya share videonya..saya akan letak dekat bahagian page nanti.. stay tuned....


SO, TUNGGU APA LAGI? ANDA WAJIB MENDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE DENGAN SAYA HARI INI!! SAYA AKAN BANTU ANDA, INSYAALLAH.


hubungi saya untuk mendapatkan khidmat konsultasi secara ekslusif dan percuma serta tips pengambilan vitamin yang betul.


AYUADYANI

sms@whatsapp@telegram 0147375771
FB: R.U ADYANI AB RAHMAN

FP:3D HEALTH&BEAUTY SUPPLEMENT
INSTAGRAM: 3D_HEALTH_N_BEAUTY_SUPPLEMENT

#KONGSI KEBAIKAN


#SEBAR KEBAHAGIAAN

ATAU UNTUK BACA LEBIH LANJUT TENTANG KEAHLIAN:KLIK DI SINI.

PENGEDAR SHAKLEE PILIHAN ANDA
                                                       
"INGIN MENJANA PENDAPATAN 3-4-5-6 ANGKA SEBULAN?

BERDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN DAN MENIKMATI FAEDAH-FAEDAH LAIN..

MODAL SERENDAH RM75 SAHAJA.  

PENGEDAR SELURUH NEGARA DIALU-ALUKAN UNTUK BERSAMA DALAM GROUP EKSLUSIF KAMI & ANDA AKAN DI BANTU SEHINGGA BERJAYA

#shakleeMalaysia
#shakleeBrunei
#shakleeSingapore
#twinpackvivix
#vivix

_________________________________________________________________
 Saya adalah pengedar shaklee bandar country homes, bandar tasik puteri, rawang, selayang, gombak, batu caves, selangor, kota bharu,kelantan.Pengeposan seluruh Malaysia.

No comments:

Post a Comment

PELUANG BISNES DROPSHIP UNTUK PELAJAR MODAL RM 35 SAHAJA

https://youtu.be/J-Xpoz6gKzU