Thursday 17 March 2016

SET SLIPPED DISC SHAKLEE: BANTU PESAKIT SLIPPED DISC KURANGKAN GEJALA KESAKITAN

ASSALAMUALAIKUM W.B.T & SALAM SEJAHTERA

Rupanya, ramai antara kita yang Sakit yang melibatkan tulang. Selain dihubungi oleh pesakit tulang patah (boleh baca artie tentang adakah tulang patah boleh disembuhkan di sini),  saya juga sering dihubungi oleh mereka yang mengalami masalah slipped disc atau cakera tergelincir. Sebelum ini saya ada berkongsi mengenai simptom, gejala dan puncaberlakunya slipped disc serta rawatan yang boleh diperolehi untuk merawat slipped disc ini. Di sini saya hanya highlight tentang set slipped disc Shaklee, iaitu apa yang boleh dibantu oleh Shaklee dalam membantu mengurangkan simptom dan gejalanya.

SET SLIPPED DISC SHAKLEE

APA YANG SHAKLEE BOLEH BANTU UNTUK MENGURANGKAN KESAKITAN AKIBAT SLIPPED DISC?

Berikut adalah 6 jenis supplement yang boleh membantu menyelesaikan masalah kaitan tulang tulang belakang termasuk  Slip Disc. Supplement-supplement ini mangandungi nutrisi khas tertentu  yang mempunyai kelebihan dan peranannya yeng tersendiri untuk membantu sistem tubuh sama ada untuk pembaikpulihan  (repair) atau pemuliharaan (maintenance)

advanced joint health tablet untuk slipped disc

- AJHT memang diformulakan khas oleh Shaklee untuk kesihatan sendi. Ia membantu memelihara ligamen iaitu tisu penyambung agar kekas sihat, menyokong keselesaan sendi dan meningkatkan kesan kusyen pada sendi.


ostematrix untuk slipped disc

- Mengandungi kalsium, magnesium dan beberapa vitamin dan mineral yang lain. Kalsium memastikan tulang yang kuat dan padat, penting juga kesihatan ligamen dan otot. Kehadiran vitamin D dan megnesium berperanan meningkatkan kadar kecekapan penyerapan kalsium dan juga untuk pertumbuhan tulang.


omega guard untuk slipped disc

-Omega-3 merupakan anti inflamasi yang baik. Ia mengurangkan radang akibat sakit sendi, membantu melambatkan degredasi tulang dan mengurangkan reaksi keradangan antara sendi.


vivix untuk slipped disc

- Menjaga kenajalan struktur cakera tulang belakang dan mengurangkan risiko slip disc. Ia sangat penting dalam mambantu menyokong kesohatan sendi dan juga menyokong kesihatan tubuh dengan memberi kepreluan secara penyeluruh.


B Complex untuk slipped disc

- vitamin B amat membantu mengurangkan serta mengawal kadar stress. Kesakitan tulang belakang yang berpanjangan turut berupaya menjejaskan kesihatan mental kerana sistem saraf yang berkait rapat dengan sistem otak. Vitamin B complex juga perlu untuk kesihatan saraf.


collagen untuk slipped disc

- Antara keperluan lain struktur dan sistem belakang adalah sumber kolagen. Kolagen membantu memelihara komposisi matrik struktur sendi dan tulang rawan. Ia juga membantu mengelakkan kehilangan jisim akibat penuaan dan mengatasi kesakitan sendi serta inflamasi otot.

TESTIMONI: APA KATA MEREKA YANG TELAH
 BERIKHTIAR DENGAN SHAKLEE UNTUK SLIPPED DISC?

TESTIMONI SLIPPED DISC
TESTIMONI SLIPPED DISC

TESTIMONI SLIPPED DISC
TESTIMONI SLIPPED DISC
ITU KATA MEREKA..ITU PILIHAN MEREKA..
APA KATA ANDA..APA PULA PILIHAN ANDA?

hubungi saya untuk mendapatkan khidmat konsultasi secara ekslusif dan percuma serta tips pengambilan vitamin yang betul.


AYUADYANI

sms@whatsapp@telegram 0147375771
FB: R.U ADYANI AB RAHMAN

FP:3D HEALTH&BEAUTY SUPPLEMENT
INSTAGRAM: 3D_HEALTH_N_BEAUTY_SUPPLEMENT

#KONGSI KEBAIKAN


#SEBAR KEBAHAGIAAN

ATAU UNTUK BACA LEBIH LANJUT TENTANG KEAHLIAN:KLIK DI SINI.

PENGEDAR SHAKLEE PILIHAN ANDA
                                                       
"INGIN MENJANA PENDAPATAN 3-4-5-6 ANGKA SEBULAN?BERDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN DAN MENIKMATI FAEDAH-FAEDAH LAIN..MODAL SERENDAH RM75  PENGEDAR SELURUH NEGARA DIALU-ALUKAN UNTUK BERSAMA DALAM GROUP EKSLUSIF KAMI & ANDA AKAN DI BANTU SEHINGGA BERJAYA

#shakleeMalaysia
#shakleeBrunei
#shakleeSingapore
#vivix 

#VIVIXSHAKLEE

_________________________________________________________________
 Saya adalah pengedar shaklee bandar country homes, bandar tasik puteri, rawang, selayang, gombak, batu caves, selangor, kota bharu,kelantan.Pengeposan seluruh Malaysia.

No comments:

Post a Comment

PELUANG BISNES DROPSHIP UNTUK PELAJAR MODAL RM 35 SAHAJA

https://youtu.be/J-Xpoz6gKzU