Monday 10 November 2014

TANPA KEBERANIAN, MIMPI TAKKAN BERMAKNA : I AM MASTER TO BE

ASSALAMUALAIKUM W.B.T. & SALAM SEJAHTERA

Sejak di bangku sekolah, kita sering di tanya, apa impian atau cita-cita. Dan jawapan kita ketika itu, ingin menjadi seorang (pekerjaan). Namun, setelah menginjak dewasa, impian kita juga berubah,mengikut situasi kita pada ketika itu. Saya juga mempunyai impian, impian saya untuk menaiki pentang menggenggam segulung ijazah telah tercapai, saya juga berjaya untuk menddapatkan pekerjaan yang terbaik untuk saya meneruskan kelangsungan hidup keluarga saya. ALHAMDULILLAH, SYUKURKU PADAMU YANG ESA, kerana mengurniakan aku segala-galanya.. Namun, jauh di sudut hati, aku mempunyai satu lagi impian yang sangat besar, bukan untuk aku atau keluarga ku, tapi untuk semua, semua orang di dunia ini yang memerlukan, saya akan bantu..ya, SEMUA, termasuklah anda!!


Ya, impian saya ialah untuk menjana pendapatan dari 5 angka untuk membantu semua orang dalam membaiki mutu kehidupan, bukan sahaja dari segi kesihatan,masa,tetapi juga kewangan. Seronoknya jika setiap kali orang meminta kita dapat memberi kan. Sekarang kita hanya mampu memberi sedikit sahaja apabila diminta, dan tentunya lebih seronik jika kita mapu memberikan lebih dari apa yang diminta. BAHAGIA!.

Dan saya telah memilih SHAKLEE untuk menjadi pekerja saya bagi memastikan impian saya MENJADI KENYATAAN. Bukan tidak bersyukur, namun, menyedari "sebaik-baik manusai ialah yang memberi manfaat kepada orang lain". 1 kita memberi, 10 kita akan dapat..namun, apa yang kita boleh berikan jika kita sendiri TIDAK ADA, atau TIDAK CUKUP?.Berikan dahulu, nescaya akan cukup...Lagi banyak kita beri, lagi banyak kita dapat.

Add caption
Bersama SHAKLEE, saya kejar impian saya, saya beranikan diri mempelajari sesuatu yang saya rasa susah, namun, dengan bantuan mereka2 yang positif, saya dapat KEBERANIAN untuk memastikan IMPIAN saya BERMAKNA. Dengan SHAKLEE, segalanya mungkin, anda akan bebas kewangan, bebas masa, anda dapat menjadi USAHAWAN dengan hanya menggunakan hujung jari. SAYA NAK JADI MASTER!!!

BERSAMA TEAM SHAKLEE, SAYA BERMIMPI UNTUK:

1) MEMBAIKI KEHIDUPAN DIRI, ANAK, ADIK-BERADIK, IBU BAPA & MERTUA, SANAK SAUDARA

2) SAYA BERMIMPI UNTUK MEMBANTU FAKIR2 MISKIN DAN GOLONGAN GELANDANGAN TERUTAMANYA KANAK2

3) SAYA BERMIMPI UNTUK MEMBERI ZAKAT SEBANYAK YANG MUNGKIN

4)SAYA BERMIMPI UNTUK MEMBINA RUMAH ANAK YATIM

5) SAYA BERMIMPI UNTUK MEMBANTU MANGSA2 KEGANASAN DI NEGARA LUAR

6) SAYA BERMIMPI UNTUK MENJADI HARTAWAN YANG DERMAWAN SEPERTI SAIDINA ABU BAKAR R.A.

7) SAYA BERMIMPI UNTUK MEMBANTU LEBIH RAMAI ORANG KE ARAH HIDUP YANG LEBIH POSITIF, DUNIA DAN AKHRAT.


Segalanya telah tersedia di depan mata, hanya perlu ambil dah suap sendiri mana yang kita rasa memenuhi selera. tepuk dada, tanya iman.

NAK TAHU MACAM MANA NAK JADI USAHAWAN SHAKLEE DAN MENDAPAT KELEBIHAN MACAM SAYA DAN KAWAN-KAWAN SAYA YANG LAIN? klik disini

DOAKAN SAYA DAN KITA SEMUA BERJAYA MENCAPAI CITA-CITA

#KONGSI KEBAIKAN
#SEBAR KEBAHAGIAAN



HUBUNGI SAYA UNTUK KETERANGAN LANJUT
SAYA SEDIA MEMBANTU ANDA

No comments:

Post a Comment

PELUANG BISNES DROPSHIP UNTUK PELAJAR MODAL RM 35 SAHAJA

https://youtu.be/J-Xpoz6gKzU