Friday 7 November 2014

TESTIMONI TERBAIK ADALAH DIRI SENDIRI: PENGALAMANKU DAN SET BERPANTANG MENYUSU SHAKLEE


ASSALAMUALAIKUM W.B.T & SALAM SEJAHTERA

       Pengalaman melahirkan atau bersalin, adalah pengalaman yang paling manis, sukar untuk digambarkan dengan perasaan,sukar untuk dicerita dalam tulisan. Hanya yang pernah mengalami akan mengetahui, baik yang bersalin secara normal, mahupun secara pembedahan. masing-masing menyimpan cerita tersendiri. begitu juga bagi yang melahirkan beberapa kali, setiap kali akan memberikan pengalaman yang berbeza, pastinya takkan dilupa sehingga akhirnya.

SHAKLEE BABY SAYA
MUHAMAMD DARIS FIRAS

 Namun, sudah lumrah disebalik kegembiraan,pasti ade 'harga yang perlu dibayar' iaitu kesakitan. tapi, itu berbaloi kan..hehhee...

Hari ini saya terpanggil untuk berkongsi tentang pengalaman saya melahirkan buat kali ke-3,secara normal,tanpa jahitan perineum. bila dah ke-3 ni, maklum sahajalah, umur dah meningkat,urat banyak dah berselirat,badan tak larat,..nak jaga diri,nak jaga baby baru, anak yang tak berapa nak baby tu lagi (si abang 5thn, si kakak 3tahun) 
SHAKLEE KIDS SAYA
MUHAMMAD DANISH DARWISY
NUR DAMIA FAQIHAH


Namun, ALHAMDULILLAH, ALLAH mempermudahkan urusan saya dengan menemukan saya dengan set berpantang dan menyusu dari SHAKLEE. Saya mula mengambil suplemen ini bermula hari ke 7 (sebab bersalin di K.L dan berpantang di kampung,so jumpa SID di kampung) saya mengambil set berpantang optimum. 



Setelah mengamalkan suplemen ini seawal 3 hari, saya mula merasa 'sedap badan' dan rasa sangat energetik, bidan yang mengurut juga mengatakan peranakan saya cepat mengecut, TIADA SEBARANG KOMPLIKASI DAN MASALAH sepanjang tempoh berpantang. Dapat menguruskan bayi sendiri(mak ayah saya kerja,suami di kota) saya sangat bersyukur.Dalam masa yang sama, saya mula menambah set menyusu sebab saya bekerja dan perlu membuat stok susu EBM untuk bayi saya, sebagai bekalan. Saya juga menggunakan set menyusu premium. 



ALHAMDULILLAH!!
Sekali lagi ALLAH mempermudahkan urusan saya, percaya atau tidak, saya berjaya mengumpul stok sebanyak 2500 oz susu EBM sebelum masuk bekerja, dan masih menyusukan baby saya (kini 10 bulan) tanpa setitik pun susu formula.. yang bestnye..saya dapat EXTRA KEBAIKAN,  bila masuk kerja,ramai yang tegur saya dah selim melim..bila timbang, saya turun 10KG, dari jisim asal badan saya..ALHAMDULILLAH,ALHAMDULILLAH..

ADA LAGI... Sehingga sekarang, saya masih mengamalkan suplemen untuk ibu menyusu dan masih mengambil vitamin2 lain, dan ade pulak yang tanya ape rahsia saya kekal aktif, ye lah, kat rumah 'berkasih sayang dengan anak' pastu kerja, sikit pun x  nampak saya penat..hehehe... nak tau rahsia, kena la contact saya..hhehee.

SEKARANG, Seluruh keluarga saya mengamalkan suplemen ni untuk kekal cergas,sihat,pintar.(PREVENTIION IS ALWAYS BETTER THAN CURE)
. Anda pun boleh.kalau nak...

#KONGSI KEBAIKAN
#SEBARKAN BAHAGIA

DAPATKAN SET BERPANTANG ANDA DI SINI:



HUBUNGI KAMI UNTUK MENDAPATKAN SEBARANG KHIDMAT RUNDINGAN SECARA EKSLUSIF DAN PERCUMA:


No comments:

Post a Comment

PELUANG BISNES DROPSHIP UNTUK PELAJAR MODAL RM 35 SAHAJA

https://youtu.be/J-Xpoz6gKzU