Thursday 10 September 2015

KAKI AYAM: UBAT SAKIT SENDI LUTUT?

ASSALAMUALAIKUM W.B.T & SALAM SEJAHTERA 

Sakit lutut, sakit sendi, antara sakit biasa kita dengar. Bukan sahaja dikalangan orang telah berusia atau tua, tetapi ada juga dikalangan dewasa. Bila sebut tentang sakit sendi, macam-macam petua yang kita dapat.antaranya, ada yang mengesyorkan kaki ayam sebagai ubat. Saya pun tak pasti keberkesananya. 


kerabu kaki ayam, sedap juga kan hehehe
Saya pernah bersembang dengan seorang jiran,aunty berbangsa cina,apa rahsia dia masih kuat,sehingga boleh berjalan dan masih boleh berurut orang. Katanya, makan kaki ayam untuk elak sakit sendi. Makan kaki bermaksud makan tulang2 rawan yang ada pada kaki tersebut.makan sampai tinggal tulang sahaja. Oh,itu rahsia dia.Tapi mungkin setiap orang ada cara yang tersendiri kan. 

Kaki ayam tu katanya dibuat sup (orang cina suka sup,tambahnya lagi). kalau orang melayu rasanya ramai yang menggemari kerabu kaki ayam ni kan. Saya sendiri tak gemar memakan kaki ayam, sehinggalah 3tahun lepas seorang sahabat menghulurkannya kepada saya..sedap juga kerabu kaki ayam ni.muahahaa... selepas itu,saya menjadi penggemar kerabu kaki ayam pula.Terkejut mak saya bila saya makan kerabu kaki ayam yang dibuatnya. Harap-harap saya tak sakit sendi lah lepas ni..eh..boleh ke gitu..hehee

Baiklah, sebenarnya,dalam shaklee,memang ade 'ubat' atau vitamin untuk menjaga kesihatan sendi.



Bagaimana set sendi ini bertindak?



ADA TESTIMONI TAK UNTUK SET SENDI NI? 








isk!! banyak lagilah testimoni lain. boleh tengok di sini.  mak saya sendiri pun pengamal set sendi ni tau...hehe.. skrg dah makan vivix pula sebab dah yakin dgn shaklee..

OK SAPE NAK SET SENDI NI BOLEH TERUS DAPAT KAT BAWAH NI, KLIK JE..



BOLEH JUGA HUBUNGI KAMI UNTUK SEBARANG PERTANYAAN, DISKAUN HARGA DAN KHIDMAT RUNDINGAN EKSLUSIF SECARA PERCUMA. P/S: JADUAL MAKAN DISEDIAKAN UNTUK PELANGGAN KAMI

AYUADYANI
sms@whatsapp@telegram 0147375771
FB: R.U ADYANI AB RAHMAN

FP:3D HEALTH&BEAUTY SUPPLEMENT
INSTAGRAM: 3D_HEALTH_N_BEAUTY_SUPPLEMENT

#KONGSI KEBAIKAN


#SEBAR KEBAHAGIAAN

ATAU UNTUK BACA LEBIH LANJUT TENTANG KEAHLIAN:KLIK DI SINI.
                                                       
"INGIN MENJANA PENDAPATAN 3-4-5-6 ANGKA SEBULAN?BERDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN DAN MENIKMATI FAEDAH-FAEDAH LAIN..MODAL SERENDAH RM75  PENGEDAR SELURUH NEGARA DIALU-ALUKAN UNTUK BERSAMA DALAM GROUP EKSLUSIF KAMI & ANDA AKAN DI BANTU SEHINGGA BERJAYA
____________________________________________________________________________________
  Saya adalah pengedar shaklee bandar country homes, bandar tasik puteri, rawang, selayang, gombak, batu caves, selangor, kota bharu,kelantan.Pengeposan seluruh Malaysia.

2 comments:

  1. Korean pun suka makan kaki ayam. Katanya ada sumber kolagen yang bagus untuk kulit dan tulang. Betul lah agaknya fakta ini =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. itulah kan..nak kena baca lebih terperinci lagi ni..

      Delete

PELUANG BISNES DROPSHIP UNTUK PELAJAR MODAL RM 35 SAHAJA

https://youtu.be/J-Xpoz6gKzU