Friday 3 July 2015

KISAH AKU DAN TUDUNG AIDIJUMA..AWAS! SAYA BUKAN SELLER AJ OKEH

ASSALAMUALAIKUM W.B.T & SALAM SEJAHTERA

Nak cerita tentang tudung atau scarf AIDIJUMA 9AJ)..opps saya bukan seller yea, saya hanya pemakai sahaja hhehe..Actually saya memang merupakan peminat setia tudung bawal. Cuma bezany sebelum ni saya memang guna bawal plain atau tone yang dibeli setiap kali saya balik kampung (kota bharu) sejak zaman belajar sampailah dah berkahwin. Pernah juga mencuba tudung2 lain yang tendy macam yang ber'awning' tue, pernh juga cuba shawal, tapi suami tak berapa berkenan, katanya bentuk muka saya x sesuai dengan tudung awning tue. Lagi satu bagi dia tudung tue untuk orang yang 'malas'(jangan marah yea, itu pdpt msg2). Bukanlah saya takde langsung tudung awning tue, ade juga beli untuk pakai ke  kedai2 or time kecemsan, senang kan, sarung jee..hehe


KUALITI AJ DIBEZAKAN MENGIKUT WARNA LABEL

o.k... taknak citer tentang tudung awning tue, nak citer tentang kegilaan saya dengan AJ ni huhuhu... Saya tahu AJ ni dah lama ade di pasaran, cuma saya buat2 tak tahu je, malas nak amik pot hihi..sehinggalah...rakan sekerja saya menjadi seller AJ ni. sekali tengok macam berkenan lak corak2 die hihi..Yang penting bawal kan..Cuba lah beli selai, bawak balik, asben tak kata ape, so means die tak halang lah saya beli hehehe..


contoh design AJ
Bermula dari situ saya ikuti perkembangan AJ ni, huhuhu...tersiksa batin den, setiap minggu ade design baru.. tak kiralah dari white label sehingga yellow label mahupun double label! haish, dah kena mandrem dengan AJ saya ni!
Bila di tanya label ape yang saya paling suka, sudah tentu blue, black dan yellow, sebab kain yang lebih berkualiti. Namun ade juga saya sambar white label untuk funky, pink label untuk nampak feminin, green label pun ade..saya kadang2 tak tengok label pon, tengok mana berkenan terus sambar hiihi..
P/S; SAYA BELI TUDUNG NI DENGAN HASIL KOMISYEN DARI YES PROGRAM, anggaplah sebagai reward untuk diri sebab dah bertungkus lumus bekerja kan..hihi.. 
antara cara nak 'belit' AJ
Ada yang cakap, alaaa memang si model tu cantik, memangla nampak cantik kan..hihi..xpe2 itu pendapat masiing2, bagi saya, saya pun cantik..ngeh3... tapi memang Datin Norjuma tu cantik kan..mulus je kulit dia.. so, saya pun skodenglah juga apa produk yang Datin pakai..heheh..sangatlah tidak terkejut..no wonder Datin cantik...



NO WONDERLAH..Kalau dari kecil lagi dah amalkan, memanglah ade efek dan impak huhhuhuhu.
Nak cuba tak set kecantikan shaklee ni? kata nak cantik, cubalah, anda pasti akan tertawan! Bukan setakat cantik, tapi sihat dan menawan gitew.. 
tunggu apa lagi?

HUBUNGI SAYA UNTUK DAPATKANNYA BERSERTA KHIDMAT RUNDINGAN YANG DIBERI SECARA PERCUMA DAN BERTERUSAN.



AYUADYANI
sms@whatsapp@telegram 0147375771
FB: R.U ADYANI AB RAHMAN

FP:3D HEALTH&BEAUTY SUPPLEMENT
INSTAGRAM: 3D_HEALTH_N_BEAUTY_SUPPLEMENT

                                        #KONGSI KEBAIKAN
#SEBAR KEBAHAGIAAN

ATAU UNTUK BACA LEBIH LANJUT TENTANG KEAHLIAN:KLIK DI SINI.

                                                       
"INGIN MENJANA PENDAPATAN 3-4-5-6 ANGKA SEBULAN?BERDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN DAN MENIKMATI FAEDAH-FAEDAH LAIN..MODAL SERENDAH RM75  PENGEDAR SELURUH NEGARA DIALU-ALUKAN UNTUK BERSAMA DALAM GROUP EKSLUSIF KAMI & ANDA AKAN DI BANTU SEHINGGA BERJAYA.

_________________________________________________________________ Saya adalah pengedar shaklee bandar country homes, bandar tasik puteri, rawang, selayang, gombak, batu caves, selangor, kota bharu,kelantan.Pengeposan seluruh Malaysia.

No comments:

Post a Comment

PELUANG BISNES DROPSHIP UNTUK PELAJAR MODAL RM 35 SAHAJA

https://youtu.be/J-Xpoz6gKzU