Thursday 7 January 2016

ANAK ECZEMA, KEPALA DAN TANGAN ANAK DIBELAH, IBU MERAUNG......

ASSALAMUALAIKUM W.B.T & SALAM SEJAHTERA

KEPALA DAN TANGAN ANAK DIBELAH, IBU MERAUNG TAK SANGGUP TENGOK. Ini adalah salah satu testimoni yang diceritkn oleh seorang ibu dalam slot SUPERMOM SHAKLEE STORY. Saya kongsikan di sini agar ia dapat dimanfaatkan dan menjadi panduan buat ibu-ibu lain yang mempunyai masalah yang sama..

Kita ikuti cerita yang ditulis sendiri oleh ibu ini;

Assalamualaikum,
Meskipun sudah terlambat mengikuti peraduan ini, sempena hari lahir anak saya Nuha Amanda (21.12), sungguh menggamit memori suka dan duka lantas terpanggil untuk berkongsikan cerita.
Semoga bermanfaat pada pembaca.
.
Sejak lepas umur anak saya 40 hari, bermula episode yang mampu membuat hati ibu dan abah tak terkeruan. Nuha alami masalah kulit yang serius. Jika di kampong Terengganu di panggilnya kenan. Semakin hari masalah Nuha semakin teruk. Klinik pakar, hospital, klinik biasa sudah tidak terkira kami bawa, demi nak sembuhkannya.
.
Tibalah umur Nuha 7 bulan, di kepala Nuha ada ketulan seperti bisul, Ya Allah besar sangat bernanah sedikit. Ya Allah masa tu, hati ibu dah tak senang dan bimbang. Air mata ibu dah tak tertahan nak.. Nuha lagilah asyik menangis. Pasti sakit ye anak kusayang, tika itu Nuha juga demam suhu mencecah hampir 40.
.
Kami bawa ke klinik berdekatan, doktor tersebut kata, ini tidak boleh dibiarkan kerana nanti kuman lagi merebak. Kami terpaksa belah sedikit untuk keluarkan kuman-kuman ini puan encik. Ya Allah, kepala anak ku dibelah macam tu je tanpa dibius sepenuhnya. Masih ku ingat raungan Nuha.. sama dengan ibu yang dah tahan tengok.
.
Selepas dibelah di kepala, dalam beberapa bulan selepas itu jadi pula ditangan. Ya Allah, sakit sangat ibu tengok, bengkak teruk tangan Nuha, sudah keluar darah juga. Allah sahaja yang tahu hati ini. Kami bergegas bawa Nuha ke hospital Serdang.
.
Sehinggalah saya mencari ubat apa terbaik untuk eczema, saya terjumpa testimoni Herbal Blend ramai sangat pakai dan kata ok. Saya cuba beli Herbal Blend dan sapu. Alhamdulillah beransur ok. Bila anak saya berumur 1 tahun, saya sudah mula bagi Meal Shakes, risau takut sejarah lama berulang, dibelah-belah.
Selepas itu saya berikan Vitamin C Chewable. Alhamdulillah syukur , Nuha semakin pulih dari eczema kroniknya. sekarang Nuha sudah 3 tahun. Masih ambil Meal Shake, Vitamin Chewable dan Herbal Blend untuk sapu di buat seperti losyen.
.
Alhamdulillah Allah menemukan saya dengan Shaklee, kita ikhtiar untuk sembuh, Allah menentukan setiap penyembuhan itu.
In Shaa Allah.


TESTIMONI PUAN NORAIZAH 




eczema, salah satu perkara yang menjadi kebimbangan buat ibu2. Banyak faktor yang menyebabkan berlakunya eczema. Persekitaran juga memainkan peranan yang besar juga.

Nak cuba kurangkan eczema anak anda? jom,ikhtiar dengan set eczema shaklee..

set eczema shaklee



hubungi saya untuk mendapatkan khidmat konsultasi secara ekslusif dan percuma serta tips pengambilan vitamin yang betul.


AYUADYANI

sms@whatsapp@telegram 0147375771
FB: R.U ADYANI AB RAHMAN

FP:3D HEALTH&BEAUTY SUPPLEMENT
INSTAGRAM: 3D_HEALTH_N_BEAUTY_SUPPLEMENT

#KONGSI KEBAIKAN


#SEBAR KEBAHAGIAAN

ATAU UNTUK BACA LEBIH LANJUT TENTANG KEAHLIAN:KLIK DI SINI.
                                                       
"INGIN MENJANA PENDAPATAN 3-4-5-6 ANGKA SEBULAN?BERDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN DAN MENIKMATI FAEDAH-FAEDAH LAIN..MODAL SERENDAH RM75  PENGEDAR SELURUH NEGARA DIALU-ALUKAN UNTUK BERSAMA DALAM GROUP EKSLUSIF KAMI & ANDA AKAN DI BANTU SEHINGGA BERJAYA

_________________________________________________________________
 Saya adalah pengedar shaklee bandar country homes, bandar tasik puteri, rawang, selayang, gombak, batu caves, selangor, kota bharu,kelantan.Pengeposan seluruh Malaysia.

No comments:

Post a Comment

PELUANG BISNES DROPSHIP UNTUK PELAJAR MODAL RM 35 SAHAJA

https://youtu.be/J-Xpoz6gKzU