Saturday 23 January 2016

REVIEW BUKU ; 365 TIP DIDIK ANAK GAYA NABI

ASSALAMUALAIKUM W.B.T & SALAM SEJAHTERA

Hai semua pembaca setia laman saya! Membaca jambatan ilmu..hehehe.. Korang suka baca buku tak? Zaman sekarang ni buku atau info atau ilmu boleh didapati bukan sahaja dalam bentuk naskhah, tapi juga dalam bentuk maya. Ada banyak buku yang boleh didapati dalam talian (e-book) samada secara percuma atau pun berbayar. Tak kurang juga yang boleh dibaca melalui blog, jurnal dan sebagainya. Apa yang penting, kita nak membaca. Saya lebih suka memilih untuk membaca buku dalam bentuk naskhah, sebab saya boleh buat koleksi, dan senang untuk dapatkan maklumat bila saya perlukan. Biasanya saya suka beli buku di kedai-kedai buku, tapi, kekadang beli juga melalui atas talian. Tengok mana berkenan.



Buku pun ada banyak genre. Dulu saya suka buku berkaitan dengan motivasi dan kesihatan, sekarang saya banyak membeli buku berkaitan keibubapaan. Mungkin sebab saya sedang membesarkan 3 orang ahli syurga aset kubur saya, menjadikan saya obses dengan buku-buku ber'genre' sebegini. Hari ini saya nak kongsi tentang buku bertajuk '365 TIP DIDIK ANAK GAYA NABI" Hasil tulisan Ustazah Isfadiah Mohd Dasuki. 


antara tips yang terdapat dalam buku 365 tips mendidik anak gaya nabi
Sedikit review buku '365 TIP DIDIK ANAK GAYA NABI" yang menyebabkan saya menyukainya:

1) isi yang padat dan mantap
2) tips diberikan dalam bentuk pin point yang senang untuk difahami
3) praktikal- boleh diaplikasikan dalam kehidupan seharian
4) gaya penulian yang santai, membolehkan kita memahami isi kandungan dengan lebih baik
5) diseltkan kelebihan setiap tip yang diberi, agar kita lebih faham dan mudah untuk mengikuti tips yang diberi
6) satu hari untuk satu tips! mudah untuk di praktikkan
365 tips didik anak gaya nabi
jadi, secara umumnya, saya sangat suka membaca buku ini. Ia boleh dijadkan panduan bagi ibubapa yang ingin menerapkan nilai-nilai islam dan mengaitkannya dengan kehidupan seharian.

p/s: saya tak jual buku ini..hehehe..boleh beli sendiri secara atas talian atau di kedai-kedai buku berhampiran =)


SELAMAT MEMBACA!

*****************//////////////////////////////************************

SAYA PERUNDING PRODUK KELUARAN SHAKLEE


hubungi saya untuk mendapatkan khidmat konsultasi secara ekslusif dan percuma serta tips pengambilan vitamin yang betul.


AYUADYANI


sms@whatsapp@telegram 0147375771
FB: R.U ADYANI AB RAHMAN

FP:3D HEALTH&BEAUTY SUPPLEMENT
INSTAGRAM: 3D_HEALTH_N_BEAUTY_SUPPLEMENT

#KONGSI KEBAIKAN


#SEBAR KEBAHAGIAAN

ATAU UNTUK BACA LEBIH LANJUT TENTANG KEAHLIAN:KLIK DI SINI.
                                                       
"INGIN MENJANA PENDAPATAN 3-4-5-6 ANGKA SEBULAN?BERDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN DAN MENIKMATI FAEDAH-FAEDAH LAIN..MODAL SERENDAH RM75  PENGEDAR SELURUH NEGARA DIALU-ALUKAN UNTUK BERSAMA DALAM GROUP EKSLUSIF KAMI & ANDA AKAN DI BANTU SEHINGGA BERJAYA
_________________________________________________________________
 Saya adalah pengedar shaklee bandar country homes, bandar tasik puteri, rawang, selayang, gombak, batu caves, selangor, kota bharu,kelantan.Pengeposan seluruh Malaysia.

No comments:

Post a Comment

PELUANG BISNES DROPSHIP UNTUK PELAJAR MODAL RM 35 SAHAJA

https://youtu.be/J-Xpoz6gKzU