Thursday 5 May 2016

BAGAIMANA CARA ABANG SADO TURUNKAN BERAT BADAN SEHINGGA 6KG DALAM MASA 7 HARI DENGAN DETOX YANG BETUL

ASSALAMUALAIKUM W.B.T & SALAM SEJAHTERA

DETOX. APA ITU DETOX? APA TUJUAN DETOX? Secara umumnya, Detox bertujuan untuk menyingkirkan toksin dan bahan yang tidak diperlukan oleh badan. Boleh baca secara details tentang detox di entry sebelum ini di sini. Apa yang saya ingin kongsikan, bagaimanakah cara untuk turunkan berat badan sehingga 6kg hanya dalam masa 7 hari dan hanya menggunakan cara detox. jom saya kongsikan.

SET DETOX SHAKLEE, CARA CEPAT TURUNKAN BERAT BADAN


Jom tengok apa yang abang sado ini lakukan sehingga beliau berjaya turunkan berat badan hampir 6KG hanya dalam masa 7 hari sahaja.

TESTIMONI SET DETOX SHAKLEE
CERITA ABANG SADO DALAM PAGE SUPERMOM SHAKLEE STORY:

[ BERAT BADAN TURUN SEBANYAK 5.9KG SELEPAS AMALKAN SET DETOKS SHAKLEE ]

.

Saya Hairus.

Saya ada masalah backpain yang agak teruk..

Pada tahun 2011, saya mengalami sakit yang paling dasyat hingga saya tak boleh berdiri dan telah menjalani surgery untuk masalah backpain saya ni. Doktor nasihatkan saya untuk buat fisio dan juga turunkan berat badan..

Akhir-akhir ini saya telah mengalami masalah backpain lagi disebabkan berat badan yang semakin meningkat. Sakit sehingga saya rasa seperti mahu terduduk. Melihatkan ini, isteri saya cadangkan saya untuk turunkan berat badan. Berat saya untuk beberapa tahun kebelakangan ini tidak pernah kurang dari 85kg..

Isteri saya sarankan saya untuk buat Detox Shaklee dulu untuk singkirkan toksin supaya proses penurunan berat badan lebih lancar. Setelah melihat Mealplan, saya bersetuju untuk buat Detox Shaklee untuk 7 hari ini. Isteri menyediakan menu mengikut plan dan saya ambil Set Vitamin Detox Shaklee seperti yang disarankan oleh pakar nutrisi Shaklee..

Alhamdulillah ada penurunan berat badan sebanyak 5.9kg. Saya gembira kerana sudah lama berat badan saya tak turun. InsyaAllah saya akan maintain ikut Mealplan hari ke 7 untuk turunkan lebih banyak berat badan..

Saya harap dengan penurunan berat badan ini dapat mengurangkan masalah backpain saya ni.


Jom Detox dengan SET DETOX SHAKLEE. Nanti saya kongsikan, apa yang ada dalam set detox Shaklee dalam entry yang aan datang yea.

HAAAAA KAN..Jadi, kesimpulannya, siapa yang nak kurus kena detox! Bukan main semborono je tau, kena ada cara yang betul, ikut mealplan yang betul dan ambil suplemen yang betul. 

Nak tahu cara mealplan yang betul? mestilah melalui bimbingan dan pengawasan dari kami yang mengetahu tentang nya..OPPS, ini bukan mealpaln yang direka sendiri, tapi yang telah rdirangka oleh pakar nutrisi kami yea, jadi, takde lah isu tak cukup nutriri ke ape ok.. jadi, anda boleh hubungi kami tau..InsyaALLAH, saya sudi membantu anda, dengan syarat, mesti lah ikut mealplan kami kan..hihihi

***************************************************************
INI KATA MEREKA.... APA PULA KATA ANDA??? NAK HILANGKAN BERAT BADAN BERLEBIHAN DAN MENYINGKIRKAN TOKSIN YANG MENJEJASKAN AKTIVITI HARIAN?

HUBUNGI SAYA SEKARANG, 

AYUADYANI

sms@whatsapp@telegram 0147375771
FB: R.U ADYANI AB RAHMAN

FP:3D HEALTH&BEAUTY SUPPLEMENT
INSTAGRAM: 3D_HEALTH_N_BEAUTY_SUPPLEMENT
WEB: ohmyvitamin.com

#KONGSI KEBAIKAN


#SEBAR KEBAHAGIAAN

ATAU UNTUK BACA LEBIH LANJUT TENTANG KEAHLIAN:KLIK DI SINI.

BOLEH TERUS DAFTAR AHLI MENGIKUT LANGKAH-LANGKAH DI SINI

ASK ME HOW OR JUST SIGN UP HERE(then click join now)
PENGEDAR SHAKLEE PILIHAN ANDA
                                                       
"INGIN MENJANA PENDAPATAN 3-4-5-6 ANGKA SEBULAN?BERDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN DAN MENIKMATI FAEDAH-FAEDAH LAIN..MODAL SERENDAH RM75  PENGEDAR SELURUH NEGARA DIALU-ALUKAN UNTUK BERSAMA DALAM GROUP EKSLUSIF KAMI & ANDA AKAN DI BANTU SEHINGGA BERJAYA

#shakleeMalaysia
#shakleeBrunei
#shakleeSingapore
#vivix
______________________________________________________________________________
 Saya adalah pengedar shaklee bandar country homes, bandar tasik puteri, rawang, selayang, gombak, batu caves, selangor, kota bharu,kelantan.Pengeposan seluruh Malaysia.

No comments:

Post a Comment

PELUANG BISNES DROPSHIP UNTUK PELAJAR MODAL RM 35 SAHAJA

https://youtu.be/J-Xpoz6gKzU