Friday 13 May 2016

KENAPA PERLU PAKAI MAKEUP REMOVER NUTRIWHITE WALAUPUN TAK PAKAI MEKAP?

ASSALAMUALAIKUM W.B.T & SALAM SEJAHTERA

Tajuk apa ni? Saya tak pakai makeup, tapi kena pakai makeup remover? Nak remove apa kalau dah Tak pakai makeup kan.. Haaa, ni lah nak bagitahu, saya dulu pun macam tu, pakai pencuci muka je, padahal tak pakai bedak atau foundation bagai, mascara? jauh sekali lah..hihi.. tapi…..

KENAPA PERLU MAKEUP REMOVER?

haaa  tapi apa? tapi..bla saya hadiri nutriwhite party, baru saya sedar, yang whitehead dan blackhead yang ada pada muka saya ni disebabkan oleh sisa-sisa kotoran daki akibat pencemaran yang berlaku, yang singgah di muka saya, seperti debu, habuk dan lain-lain. Hakikatnya, selama ini saya silap!


gandingan mantap, makeup remover dan foaming cleanser shaklee

selepas saya mengalami sendiri proses mencuci muka menggunakan 7 produk nutriwhiteShaklee, saya rasa sangat berbeza. Alkisahnya, saya dah 2 tahun tak buat facil di mana-mana pusat kecantikan, selepas serik tatkala kali terakhir berkunjung ke sana, selepas melahirkan anak ketiga, di mana selepas buat facial, muka saya dinaiki jerawat yang sangat teruk, sehingga menanah, jerawat besar sampai ke pangkal leherdan belakang badan. Sakit, pedih dan meninggalkan parut hitam..hehe.. oppss yang ini saya akan cerita dalam entry yang akan datang.

Hari ni nak fokus untuk makeup remover je.
ok, apa yang istimewanya makeup remover nutriwhite Shaklee ni?


review gentle action make up remover shaklee
ok.. yang istimewanya,

pertama sekali mestilah sebab ia Shaklee yang pastinya selamat, semulajadi dan berkesan kan..
Then, ia adalah “gentle action” yang pastinya bertindak secara lembut, dimana ia juga dirumus dengan tidak berminyak (memang best) dan mudah diserap oleh kulit. Tunas pokok bic yang digunakan pula menghilangkan sel mati, dengan lembut, tanpa meninggalkan kesan.ala-ala scrub gitu. Nutriwhite set takde scrub jadi, makeup remover ni lah scrub nye, tapi, awas!! ada tempoh masa die berapa lama perlu dipakai tau (yang ni tips ekslusif untuk rakan yang beli dengan saya je)
Aloe veranya pula menyegarkan dan menegangkan kulit. jadi, lepas pakai makeup remover ni, memang kulit akan rasa tegang, Sungguh! saya jarang nak buat produk review tentang skincare ni, tapi yang ini memang saya jatuh cintan-cintun, tahap jatuh dah tak bangun2 dah hihi..
So, lepas kelas hari tu, memang saya terus beli dan gunakan makeup remover. Hari-hari sental muka, baru 3 hari pakai dah nampak perubahan tau.. Perasan bila kawan2 tegur, muka dah tak kusam sangat macam sebelum2 ni..hihi..berbunga-bunga hati ku ini..
Jomlah dapatkan satu, nanti saya tolong ajarkan macam mana nak guna, oh ya, lupa nak bagitau, guna sikit je, sebesar duit 5 sen, memang tahan lama dan jimat kan?  haipps, tipss lagi ni..Nak tips yang lagi best? jom hubungi saya sekarang!

ITU KATA MEREKA..ITU PILIHAN MEREKA..
APA KATA ANDA..APA PULA PILIHAN ANDA?

hubungi saya untuk mendapatkan khidmat konsultasi secara ekslusif dan percuma serta tips pengambilan vitamin yang betul.

AYUADYANI
sms@whatsapp@telegram 0147375771
FB: R.U ADYANI AB RAHMAN
FP:3D HEALTH&BEAUTY SUPPLEMENT
INSTAGRAM: 3D_HEALTH_N_BEAUTY_SUPPLEMENT
BLOG:1)  DANISHDAMIADARIS.BLOGSPOT.MY
2) OHMYVITAMIN.COM
#KONGSI KEBAIKAN  #SEBAR KEBAHAGIAAN
ATAU UNTUK BACA LEBIH LANJUT TENTANG KEAHLIAN:KLIK DI SINI.
PENGEDAR SHAKLEE PILIHAN ANDA
                                                       
“INGIN MENJANA PENDAPATAN 3-4-5-6 ANGKA SEBULAN?BERDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN DAN MENIKMATI FAEDAH-FAEDAH LAIN..MODAL SERENDAH RM75  PENGEDAR SELURUH NEGARA DIALU-ALUKAN UNTUK BERSAMA DALAM GROUP EKSLUSIF KAMI & ANDA AKAN DI BANTU SEHINGGA BERJAYA”


__________________________________________________________________________________________ 

 Saya adalah pengedar shaklee bandar country homes, bandar tasik puteri, rawang, selayang, gombak, batu caves, selangor, kota bharu,kelantan.Pengeposan seluruh Malaysia.

No comments:

Post a Comment

PELUANG BISNES DROPSHIP UNTUK PELAJAR MODAL RM 35 SAHAJA

https://youtu.be/J-Xpoz6gKzU