Tuesday 3 March 2015

OH BEGINI RASANYA BILA DAPAT...INDAHNYA SEBUAH KEJAYAAN!!

ASSALAMUALAIKUM W.B.T & SALAM SEJAHTERA

OH! BEGINI RASANYA BILA....saya dapat naik stage terima pengiktirafan atas kejayan saya yang telah melangkah satu anak tangga dalam bisnes yang saya dah lakukan. Tanpa disangka, bidang yang diceburi (part time) tanpa di duga ini telah memberikan saya satu pengertian tentang perasaan, pengorbanan, kepercayaan, penghargaan, kepayahan, usaha dan yang paling best KEJAYAAN. Actually entry ni adalah sambungan dari entry sebelum ni hehehe..



Walaupun ini adalah kejayaan yang mungkin agak kecil berbanding pencapaian orang lain, namum pencapaian saya hari ini merupakan suatu yang sangat indah bagi hidup saya. Namun, ini bukan penamatnya, ya...ini adalah titik permulaan yang pertama bagi saya. Kejayaan inilah yang akan menjadi titik tolak agar saya lebih berjaya di masa akan datang.

I AM A LEADER NOW!!!
Baiklah, saya nak belanja gambar saya semasa dapat hadiri invitation untuk RECOGNITION RALLY by SHAKLEE, di mana saya telah mendapat title as SUPERVISOR. (1st Shaklee event yang saya sertai) YANG BERLANGSUNG DI GRAND BALLROOM, Sunway Resort Hotel & Spa pada 1MAC 2015 yang lalu.


PRESIDEN  SHAKLEE MALAYSIA

naik stage ngan anak2 sebab ini bisnes family.. encik suami mana? huhuhu..time ni encik suami laa jadi fotographernya =)

bukan saya je tau bawa anak..leader2 lain pun yang ade anak WAJIB bawa anak mereka juga =)



PERASAN TAK, ADA RAMAI KANAK2 LAIN LAGII..NAPE YE?

SEBAB.....

SHAKLEE ni boleh diwarisi oleh anak2 kita kelak!!ade pencen laaaaa..hehehe..nak tau lanju kna tanya saya..

INI PULA CERITA KEJAYAAN DIA;



Cara Elakkan Jerawat Di Muka Dengan Cepat Lepas 7 Tahun Terseksa! from iReach HD on Vimeo.

ok lah.. itu sahaja...tatataaaaaa

#KONGSI KEBAIKAN


#SEBAR KEBAHAGIAAN


"INGIN MENJANA PENDAPATAN 3-4-5-6 ANGKA SEBULAN?BERDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN DAN MENIKMATI FAEDAH-FAEDAH LAIN..MODAL SERENDAH RM75  PENGEDAR SELURUH NEGARA DIALU-ALUKAN UNTUK BERSAMA DALAM GROUP EKSLUSIF KAMI & ANDA AKAN DI BANTU SEHINGGA BERJAYA.

HUBUNGI SAYA SEKARANG!!
AYUADYANI
sms@whatsapp@telegram 0147375771
FB: R.U ADYANI AB RAHMAN
FP:3D HEALTH&BEAUTY SUPPLEMENT

ATAU UNTUK BACA LEBIH LANJUT TENTANG KEAHLIAN:



_________________________________________________________________________________
 Saya adalah pengedar shaklee bandar country homes, bandar tasik puteri, rawang, selayang, gombak, batu caves, selangor, kota bharu,kelantan.Pengeposan seluruh Malaysia.

No comments:

Post a Comment

PELUANG BISNES DROPSHIP UNTUK PELAJAR MODAL RM 35 SAHAJA

https://youtu.be/J-Xpoz6gKzU