Wednesday 11 March 2015

CARA CEPAT TINGKATKAN BERAT BADAN SUPAYA TAK KURUS MELIDI MACAM BINI POPEYE

ASSALAMUALAIKUM W.B.T & SALAM SEJAHTERA

Haaaa..Biasa kita dengar ade orang buat macam2 cara untuk turunkan berat badan mereka, siap diet lagi. tapi, Jangan tak tahu, tak kurang juga yang nak tingkatkan berat badan sebab kurus sangat, melidi je, macam sekeping papan lapis, ala-ala bini si Popeye jerk. Macam mana yea cara yang cepat untuk tingkatkan berat badan?



Nak naikkan berat badan adalah sama seperti menurunkan berat badan. Kalau nak turunkan berat badan, kita perlu kurangkan pengambilan kalori dalam diet harian. Untuk tambah berat badan pula pengambilan kalori perlu lah lebih daripada biasa. Jadi senang cerita makan lebih berat naik, makan kurang berat pun turun lah. Tapi kalau dah makan banyak berat badan tak naik-naik juga something wrong somewhere tuu.. contohnya? Makan terlalu banyak junk food, huhuhu...memanglah berat tu akan statik jerk. Atau andd juga boleh cuba tambah nutrisi dan kalori badan anda dengan cara yang sihat dengan mengamalkan set 'weight gain shaklee' ni.

SET WEIGHT GAIN SHAKLEE



KENAPA SET 'WEIGHT GAIN' / TAMBAH BERAT SHAKLEE?

Mealshakes

Menyediakan 24 jenis vitamin, mineral dan zat perlu. Kekurangan pengambilan zat boleh menyukarkan kadar serapan vitamin dan mineral oleh tubuh kita. Mealshakes juga adalah minuman yang berasaskan protein dimana protein diperlukan untuk pembinaan sel-sel kulit, kuku, rambut, organ, darah, menguatkan sistem imun dan lain-lain.
B-Complex

Setiap hidangan 1 biji B-Complex mengandungi 8 jenis vitamin B iaitu B1, B2, B3, B5, B6, B12 dan Biotin. Antara kebaikan pengambilan B-Complex ialah ianya dapt mengawal kadar metabolisma badan, mempertingkatkan kesihatan sistem kardiovaskular, mengurangkan rasa letih, mengawal tekanan perasaan dan meningkatkan sistem pertahanan badan.
Vita-Lea

Multivitamin & multimineral yang diformulasikan khusus dengan 23 vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh orang dewasa. Kelebihan Vita-Lea ialah menyediakan asas-asas nutrisi penting yang membantu sel hidup, pertumbuhan sel baru yang baik, membantu proses pembesaran, menstabilkan hormon serta menjaga kesihatan tirod
Salah satu punca badan terlalu kurus ialah kekurangan nutrisi di dalam badan. Sedangkan setiap hari tubuh badan kita memerlukan nutrisi yang mencukupi untuk mengekalkan kesihatan yang berpanjangan. Selalunya bila dah sibuk dengan urusan harian sama ada di pejabat atau pun dirumah, kita mengabaikan kesihatan terutama pengambilan makanan yang seimbang dan berkhasiat. Sudahnya kita jadi stress, cepat penat, hilang selera makan dan seterusnya muka pun nampak pucat dan lesu.

Esp (energizing soy protein)

Seperti yang kita tahu, protein juga salah satu vitamin yang penting untuk badan, kenapa kita perlukan protein ialah supaya otot2 badan kita terbina dengan baik. Nak gemuk pun, biarlah nampak 'fit' kan..




TESTIMONI:








HAAAAAA...Kan dah kata, set tambah berat badan shaklee ni memang superb ah,Insyaallah, ia boleh bantu anda naikkan berat badan. taknak ke naikkan berat badan anda supaya jadi lebih ideal? NAK??/?
Anda wajib dapatkan berat ideal anda sekarang!
p/s: boleh terus buat pembelian di bawah atau boleh juga hubungi saya yea:




P/S: BILA DAH DAPAT VITAMIN, HUBUNGI SAYA UNTUK DAPATKAN JADUAL MAKAN DAN KHIDMAT KONSULTASI PERCUMA YEA


JOM TENGOK APE IBU YANG ANAKNYA KURUS KEDING DAN SELALU SAKIT  NI NAK SHARE:


Anak Kurus Kering & Selalu Sakit Di Taska, Apa Nak BUAT? from iReach HD on Vimeo.

#KONGSI KEBAIKAN


#SEBAR KEBAHAGIAAN


"INGIN MENJANA PENDAPATAN 3-4-5-6 ANGKA SEBULAN?BERDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN DAN MENIKMATI FAEDAH-FAEDAH LAIN..MODAL SERENDAH RM75  PENGEDAR SELURUH NEGARA DIALU-ALUKAN UNTUK BERSAMA DALAM GROUP EKSLUSIF KAMI & ANDA AKAN DI BANTU SEHINGGA BERJAYA.

HUBUNGI SAYA SEKARANG!!
AYUADYANI
sms@whatsapp@telegram 0147375771
FB: R.U ADYANI AB RAHMAN
FP:3D HEALTH&BEAUTY SUPPLEMENT

ATAU UNTUK BACA LEBIH LANJUT TENTANG KEAHLIAN:

_________________________________________________________________ 

 Saya adalah pengedar shaklee bandar country homes, bandar tasik puteri, rawang, selayang, gombak, batu caves, selangor, kota bharu,kelantan.Pengeposan seluruh Malaysia.

1 comment:

  1. KURUS SANGAT PUN TAK BEST JUGA KAN.. ADE YANG PANGGIL MAYAT HIDUP. NGERI JERK..JOM TENGOK MACAM MANA CARA NAK TINGKATKAN BERAT BADAN SUPAYA LEBIH IDEAL..

    ReplyDelete

PELUANG BISNES DROPSHIP UNTUK PELAJAR MODAL RM 35 SAHAJA

https://youtu.be/J-Xpoz6gKzU