Monday 13 July 2015

6 CIRI-CIRI PERNIAGAAN INTERNET YANG MUDAH, TELUS DAN SELAMAT UNTUK DISERTAI

ASSALAMUALAIKUM W.B.T & SALAM SEJAHTERA

Zaman gen Y, tak dinafikan ramai yang nak jalankan bisnes online kan,sebab permintaan pelanggan pun ramai yang gemar berbelanja secara atas talian. Senang,segalanya di hujung jari. Alhamdulillah, saya sendiri suka 'shoping' online, hehehe.. bukan ape, x payah nak rimas2 diekori pekerja kedai setiap kali kita nakkan privacy sewaktu memilih barang kan. Jom saya kongsi, kenapa saya pilih shaklee sebagai perniagaan internet. Yang lastinya mudah, telus,selamat dan pastinya halal, Insyaallah..plussss, lumayan!!


6 ciri2 perniagaan internet yang ada pada shaklee ni buatkan saya tertarik dengan bisnes ni.Alhamdulikkah, dalam masa setahhn saya dah berjaya menjadi leader. Walaupun sekarang usia perniagaan internet saya baru mencecah usia 1 tahun 6 bulan,saya telah dapat mencapai apa yang saya mahukan!








Okeh, jelas kan?cukuplah 6 sebab ini yang saya pegang dan Insyaaallah takkan lompat ke perniagaan lain seperti sebelum ni..😘😘😘😘😘

Jom, hubungi saya sekarang, nanti citer yea...

AYUADYANI
sms@whatsapp@telegram 0147375771
FB: R.U ADYANI AB RAHMAN

FP:3D HEALTH&BEAUTY SUPPLEMENT
INSTAGRAM: 3D_HEALTH_N_BEAUTY_SUPPLEMENT

                                        #KONGSI KEBAIKAN
#SEBAR KEBAHAGIAAN

ATAU UNTUK BACA LEBIH LANJUT TENTANG KEAHLIAN:KLIK DI SINI.
                                                       
"INGIN MENJANA PENDAPATAN 3-4-5-6 ANGKA SEBULAN?BERDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN DAN MENIKMATI FAEDAH-FAEDAH LAIN..MODAL SERENDAH RM75  PENGEDAR SELURUH NEGARA DIALU-ALUKAN UNTUK BERSAMA DALAM GROUP EKSLUSIF KAMI & ANDA AKAN DI BANTU SEHINGGA BERJAYA

________________________________________________________________________
Saya adalah pengedar shaklee bandar country homes, bandar tasik puteri, rawang, selayang, gombak, batu caves, selangor, kota bharu,kelantan.Pengeposan seluruh Malaysia.

1 comment:

PELUANG BISNES DROPSHIP UNTUK PELAJAR MODAL RM 35 SAHAJA

https://youtu.be/J-Xpoz6gKzU