Thursday 16 July 2015

CARA ATASI SEBU PERUT DAN BADAN BERANGIN AGAR TAK 'TERKENTUT' DEPAN KHALAYAK

ASSALAMUALAIKUM W.B.T & SALAM SEJAHTERA


Musim perayaan..Macam2 kita makan, Almaklumlah, setahun sekali kan, dah lama tak rasa juadah air tangan ibu, nenek, makcik, so, nampak je depan mata, semua kita nak rembat..hihi.. Lepas tu sebu perut, bernagin, xselesa..angin tu rasa macam tak boleh nak control dah, asyik nak terkeluar dah..masa tu barulah nak menyesal..

 Dah jadi camni...ape nak buat yea...Jangan lupa, ade perisainya tau...
Kalau orang tua2 dulu suruh makan halia kan..tapi takkan nak bawa p rumah orang halia tue..Jom cuba peppermint ginger plus ni, sonang, bwk je dalam beg tu, pas mk terus telan..heheheehe



Jom tengok ape ade dlm peppermint ni:

Peppermint Ginger Plus Shaklee dihasilkan daripada gabungan halia, cekur manis, daun pudina dan daun adas.  Jom tengok apa fungsi Peppermint Ginger Plus:

melegakan otot perutpenenang kepada perut sebumembantu masalah penghadamanmengurangkan masalah mabuk laut/daratmelegakan ketidakselesaan perut akibat salah makanmenghalang muntah selepas pembedahanmelegakan sakit perut dan gejala flumelegakan masalah pencernaanmemberikan peredaran tenaga kepada badan dalam badan dan perut.menghilangkan masalah kembung perut.

Cara Makan Pepper Mint Ginger Plus Shaklee

Ada dua cara untuk menikmati dan merasai khasiat Pepper Mint Ginger Plus Shaklee.
Yang pertama boleh ditelan begitu sahaja dan
yang kedua, yang paling aromatik, boleh campurkan 2-3 biji Pepper Mint Ginger Plus Shaklee ke dalam teh o panas. Sungguh nyaman dan melegakan.  masukkan 2-3 biji Pepper Mint Ginger Plus Shaklee ke dalam minuman anda, ia dah jadi setaraf teh herba cina yang berharga RM10 untuk satu cup. Anda boleh amalkannya 2 atau 3 kali sehari dan dengan izin Allah, masalah anda juga akan selesai.

Tunggu apa lagi, jom cuba sekarang, Insyaallah x menyesal!
📱

Jom, hubungi saya sekarang, nanti citer yea...
AYUADYANI
sms@whatsapp@telegram 0147375771
FB: R.U ADYANI AB RAHMAN

FP:3D HEALTH&BEAUTY SUPPLEMENT
INSTAGRAM: 3D_HEALTH_N_BEAUTY_SUPPLEMENT

                                        #KONGSI KEBAIKAN
#SEBAR KEBAHAGIAAN

ATAU UNTUK BACA LEBIH LANJUT TENTANG KEAHLIAN:KLIK DI SINI.
                                                       
"INGIN MENJANA PENDAPATAN 3-4-5-6 ANGKA SEBULAN?BERDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN DAN MENIKMATI FAEDAH-FAEDAH LAIN..MODAL SERENDAH RM75  PENGEDAR SELURUH NEGARA DIALU-ALUKAN UNTUK BERSAMA DALAM GROUP EKSLUSIF KAMI & ANDA AKAN DI BANTU SEHINGGA BERJAYA

_______________________________________________________________________
 Saya adalah pengedar shaklee bandar country homes, bandar tasik puteri, rawang, selayang, gombak, batu caves, selangor, kota bharu,kelantan.Pengeposan seluruh Malaysia.

2 comments:

  1. Bsimillah,

    perlu ada di bag ni utk standby sebu atau takut bila nak makan macam-macam hidangan...:)

    ReplyDelete

PELUANG BISNES DROPSHIP UNTUK PELAJAR MODAL RM 35 SAHAJA

https://youtu.be/J-Xpoz6gKzU