Thursday 13 August 2015

7 RAHSIA TIDAK LUPA APA YANG CIKGU AJAR DALAM KELAS

ASSALAMUALAIKUM W.B.T & SALAM SEJAHTERA

Rahsia yang perlu diketahui agar tidak lula apa yang cikgu ajar dalam kelas. Entry ni bukan sahaja untuk pelajar-pelajar tetapi sesuai untuk semua yang memasuki kelas.Tak kkralah kelas bakery ke, kelas memasak ke, kelas menjahit ke, basic nya sama sahaja.. hehe..Asalakan ia dinamakan kelas..


ok.. jom kkta tengok, apa yang perlu dilakukan oleh pelajar supaya tidak lupa:


ok..jelas x?..pokok pangkalnya kita mesti bersedia untuk menerima apa yang kita nak pelajari. Set minda kita supaya betul-betul bersedia, JANGAN lupa juga DOA..

Jika ingin mencuba supplemen untum mencerdaskan minda, boleh juga cuba set pelajar bijak ni,.ye lah, bila badan sihat, minda cerdas,barulah ilmu senang nak masuk kan. Jom tengok ape makanan tambahan untuk cerdaskan otak,supaya apa yang di ajar oleh cikgu dalam kelas tidak dilupakan..

set minda pintar shaklee
fokus..fokus..jangan stress..kuatkan memori dan daya ingatan..kekal bertenaga dan bersemangat okeh..
nak cuba supplement? jim hubungi saya:


AYUADYANI
sms@whatsapp@telegram 0147375771
FB: R.U ADYANI AB RAHMAN

FP:3D HEALTH&BEAUTY SUPPLEMENT
INSTAGRAM: 3D_HEALTH_N_BEAUTY_SUPPLEMENT

                                        #KONGSI KEBAIKAN
#SEBAR KEBAHAGIAAN

ATAU UNTUK BACA LEBIH LANJUT TENTANG KEAHLIAN:KLIK DI SINI.
                                                       
"INGIN MENJANA PENDAPATAN 3-4-5-6 ANGKA SEBULAN?BERDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN DAN MENIKMATI FAEDAH-FAEDAH LAIN..MODAL SERENDAH RM75  PENGEDAR SELURUH NEGARA DIALU-ALUKAN UNTUK BERSAMA DALAM GROUP EKSLUSIF KAMI & ANDA AKAN DI BANTU SEHINGGA BERJAYA

_________________________________________________________________ Saya adalah pengedar shaklee bandar country homes, bandar tasik puteri, rawang, selayang, gombak, batu caves, selangor, kota bharu,kelantan.Pengeposan seluruh Malaysia.

4 comments:

PELUANG BISNES DROPSHIP UNTUK PELAJAR MODAL RM 35 SAHAJA

https://youtu.be/J-Xpoz6gKzU