Saturday 13 February 2016

5 MANFAAT ANGGUR MUSCADINE YANG TERDAPAT DALAM VIVIX MENYEBABKAN VIVIX BEGITU DIPERLUKAN PSAKIT KRONIK

ASSALAMUALAIKUM W.B.T & SALAM SEJAHTERA

Umum mengetahui, salah satu ramuan utama yang terkandung dalam vivix shaklee ialah anggur terbesar dunia, iaitu anggur muscadine. Selain dari anggur muscadine, 3 ramuan lain yang utama dalam vivix ialah purple carrot, elderberry dan polyganum casdiatum. Kali ini saya hanya ingin fokus tentang kebaikan-kebaikan anggur muscadine sahaja. jom tengok...

manfaat anggur muscadine dalam vivix

ANGGUR MUSCADINE.

Anggur muscadine ialah satu satunya anggur di alam semulajadi yang mempunyai lebih satu kromosom yang mana ahli sains percaya mengukuhkan profil polyphenolnya dan berpotensi untuk memanfaatkan kesihatan. 

Ia juga mengandungi asid allergik dalam kepekatan yang tinggi, satu phyto-nutrient yang tidak dijumpai di dalam anggur jenis lain dan telah menunjukkan mempunyai ciri-ciri menghentikan kimia penyebab kanser, anti-virus dan anti-bakteria.

Selepas dilakukan kajiselidik tambahan, jenis anggur hebat yang paling mustajab ini dikenalpasti. Seterusnya, kumpulan ini, bersama dengan ahli sains dari University Geogia, membangunkan satu proses ektraksi sejuk dan lembut untuk menjamin satu ekstrak yang bermutu tinggi dengan aktiviti biologi tertinggi seperti yang ditunjukkan dalam beberapa siri ujian makmal untuk anti-penuaan. 
RAMUAN DALAM VIVIX

Untuk mencipta profil poliphenol yang kuat dalam vivix, ahli sains menggabungkan resveratrol yang lampautulen dengan ekstrak dari anggur hebat ini, Elerberry Eropah dan purple carrot. Campuran inilah yang bertanggungjawab dalam tindakan untuk anti-penuaan sellular vivix.

5 FAKTA ANGGUR MUSCADINE:

VIVIX
VIVIX
VIVIX
VIVIX
VIVIX
MANFAAT VIVIX

MANFAAT VIVIX
APA KATA MEREKA YANG TELAH MEMANFAATKAN VIVIX?


VIVIX UNTUK BELLS PALSY
VIVIX UNTUK BELL PALSY
VIVIX UNTUK BERHENTI MEROKOK
VIVIX UNTUK TIBI
VIVIX UNTUK TIBI
VIVIX UNTUK KAYAP
VIVIX UNTUK VERTIGO
VIVIX UNTUK VERTIGO
VIVIX UNTUK PEMBEDAHAN
VIVIX UNTUK TALASEMIA
DAN..BANYAK LAGI TESTIMONI LAIN.....

INI HANYA SEBAHAGIAN...

INI KATA MEREKA... APA KATA ANDA???

NAK TENGOK JE KE?

JOM CUBA SETOTOL, CONFIRM LEPAS NI KETAGIH!!

ingin mencuba? boleh buat pilihan untuk mendapatkannya di sini:




hubungi saya untuk mendapatkan khidmat konsultasi secara ekslusif dan percuma serta tips pengambilan vitamin yang betul.


AYUADYANI


sms@whatsapp@telegram 0147375771
FB: R.U ADYANI AB RAHMAN

FP:3D HEALTH&BEAUTY SUPPLEMENT
INSTAGRAM: 3D_HEALTH_N_BEAUTY_SUPPLEMENT

#KONGSI KEBAIKAN


#SEBAR KEBAHAGIAAN

ATAU UNTUK BACA LEBIH LANJUT TENTANG KEAHLIAN:KLIK DI SINI.
                                                       
"INGIN MENJANA PENDAPATAN 3-4-5-6 ANGKA SEBULAN?BERDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN DAN MENIKMATI FAEDAH-FAEDAH LAIN..MODAL SERENDAH RM75  PENGEDAR SELURUH NEGARA DIALU-ALUKAN UNTUK BERSAMA DALAM GROUP EKSLUSIF KAMI & ANDA AKAN DI BANTU SEHINGGA BERJAYA
_________________________________________________________________ 
 Saya adalah pengedar shaklee bandar country homes, bandar tasik puteri, rawang, selayang, gombak, batu caves, selangor, kota bharu,kelantan.Pengeposan seluruh Malaysia.

No comments:

Post a Comment

PELUANG BISNES DROPSHIP UNTUK PELAJAR MODAL RM 35 SAHAJA

https://youtu.be/J-Xpoz6gKzU