Wednesday 18 May 2016

CARA NAK JANA PENDAPATAN ONLINE UNTUK BAYAR SEWA RUMAH DAN SEMUA BIL

ASSALAMUALAIKUM W.B.T & SALAM SEJAHTERA

Semalam, saya di hubungi oleh seorang wanita yang juga seorang isteri dan ibu menyatakan hasrat untuk menjana pendapatan secara onlin dari rumah. Beliau meminta saya untuk menerangkan apa yang saya sedang lakukan dan apa lagi perniagaan yang saya jalankan selain Shaklee. Sudah tentu saya hanya setia dengan Shaklee. Bukan saya sahaja, malahan ramai lagi mereka diluar sana yang mendapat imbuhan yang lumayan dari Shaklee, bukan sahaja untuk membayar sewa rumah, tetapi juga bil-bil smasa yang lain, bayar kereta pun boleh tau.. Jangan terkejut jika ada di antara mereka yang boleh membayar kereta berharga 6 angka secara tunai, kerana imbuhan bulanan yang mereka dapat setiap bulan adalah ratusan ribu. Ya ini betul. Tak percaya? Ok, di sini saya selitkan video pengakuan seorang akak yang baru sahaja berjinak dengan Shaklee tapi dah dapat apa yang di impikan.


ha kan? Saya sendiri pada awalnya tidak menyangka yang Shaklee merupakan satu-satunya syarikat MLM yang telus dalam pengagihan pendapatan. Tidak timbul isu upline dapat lebih banyk dari downline, atau sebagainya. Yang penting, dalam shaklee ni, kita perlu berusaha. “kita buat, kita dapat”.

Saya? berapa pendapatan saya? hehehe..

Saya buat shaklee hanya part time,dan bonus pertama saya hanya rm 36,( masa ni hanya beli untuk makan sendiri je, bukan buat bisnes). Sekarang ni, Alhamdulillah, walaupun saya tidak menumpukan 100% pada bisnes Shaklee, Pendapatan saya dengan Shaklee bukan setakat dapat membayar pinjaman perumaha, malah pinjaman kereta, dan selebihnya untuk belanja anak-anak serta keperluan lain juga. Alhamdulillah. Yang penting, perniagaan saya ini tidak menggangu masa saya bersama anak-anak dan suami tercinta..
oklah.. tak mau citer panjang-panjang sebab semua pun dah tahu kan, shaklee ni terbaik..

nak tahu lanjut lagi, boleh hubungi saya secara personal yea..

ITU KATA MEREKA..ITU PILIHAN MEREKA..
APA KATA ANDA..APA PULA PILIHAN ANDA?
hubungi saya untuk mendapatkan khidmat konsultasi secara ekslusif dan percuma serta tips pengambilan vitamin yang betul.
AYUADYANI
sms@whatsapp@telegram 0147375771
FB: R.U ADYANI AB RAHMAN
FP:3D HEALTH&BEAUTY SUPPLEMENT
INSTAGRAM: 3D_HEALTH_N_BEAUTY_SUPPLEMENT
BLOG:1)  DANISHDAMIADARIS.BLOGSPOT.MY
2) OHMYVITAMIN.COM
#KONGSI KEBAIKAN  #SEBAR KEBAHAGIAAN
ATAU UNTUK BACA LEBIH LANJUT TENTANG KEAHLIAN:KLIK DI SINI.
sayonara…


__________________________________________________________________________________________ 
 Saya adalah pengedar shaklee bandar country homes, bandar tasik puteri, rawang, selayang, gombak, batu caves, selangor, kota bharu,kelantan.Pengeposan seluruh Malaysia.

1 comment:

  1. Bulan ni semua naik, sebelum kita naik minyak, bagus untuk kita naikkan pendapatan kita kan?

    ReplyDelete

PELUANG BISNES DROPSHIP UNTUK PELAJAR MODAL RM 35 SAHAJA

https://youtu.be/J-Xpoz6gKzU