Friday 12 June 2015

PROGRAM KEUSAHAWANAN YES BUKA PELUANG GOLONGAN BELIA JANA PENDAPATAN LUMAYAN

ASSSALAMUALAIKUM W.B.T & SALAM SEJAHTERA

Program keusahawanan YES ( YES PROGRAM) mula dilancarkan pada awal MEI 2015. Program YES ini ditujukan khas buat golongan belia mahupun sesiapa sahaja yang ingin menjana pendapatan yang lebih lumayan mengikut program dan plan yang telah diatur. Hanya perlu daftar dan duplicate sistem ini sahaja. Insyaallah, hasil yang lumayan bakal menanti.





Siapa yang layak join PROGRAM YES ni?

Sesiapa sahaja yang berusia 18 tahun ke atas. Keutamaan kepada mereka yang mahu membina kerjaya.

Apa yang ditawarkan melalui YES program NI?

Saya pernah menulis serba sedikit tentang YES PROGRAM ni dalam entry sebelum ini.. boleh baca di sini.


JOM KITA TENGOK 5 INSENTIF YANG TELAH DISEDIAKAN UNTUK PROGRAM YES INI.

5 Incentive YES Program:
#1 botol Vita-Lea Shaklee Multivitamin Terbaik di dunia sempena 100 tahun usia VitaLea Shaklee.

#4 pakej produk Shaklee paling laris di pasaran dengan harga bebas GST. bOLEH BACA LANJUT di sini.


# Hadiah tunai berganda (gandaan 100%) untuk peserta yang memenuhi syarat 100% EMI (enrollment matching incentive)*. Contohnya melalui EMI anda layak menerima hadiah tunai RM1000, tetapi melalui program YES ini Shaklee membayar anda RM1000 + 100% iaitu bersamaan RM2000 pada bulan ini.---> Tertera di BONUS ADJUSTMENT. (testimoni disediakan di bawah)


# Pendapatan tunai bulanan extra 10% sehingga 50% setiap bulan selama 13 bulan. Contohnya bulan June anda layak menerima pendapatan tunai sebanyak RM2000, tetapi melalui program YES ini Shaklee akan membayar anda lebih 50% iaitu RM3000 pada bulan ini.*


# Hadiah tunai sehingga RM18,000 untuk peserta program YES yang berjaya FOLLOW dan DUPLICATE system ini dengan cemerlang*
*Terma dan syarat

Sebagai seorang leader Shaklee Malaysia, saya sangat rasa teruja (dan juga jealous, tapi jealous yang positif la ya ;) ) dengan program YES ini. Ini kerana melalui program YES ini sesiapa saja yang menyertai projek Shaklee ini berpeluang menjadi Jutawan dalam masa 13 bulan sahaja sekiranya benar-benar FOLLOW dan DUPLICATE system YES ini.


Dan kenapa pula kami jealous (yang positif?) Sebab peluang ini hanya terbuka untuk ahli baru yang menyertai Shaklee bermula May 2015. So kami yang dah kertu dalam Shaklee ni tak berpeluang la untuk grab peluang keemasan yang Shaklee tawarkan melalui program YES ini.


Walaupun tak dapat grab peluang ni, sebagai leader Shaklee sangat teruja untuk guide seramai-ramainya rakyat Malaysia untuk menyertai projek YES ini dan seterusnya menjadi Jutawan dalam masa 13 bulan dari hari ini.

PERCAYALAH!! BULAN MEI YANG LALU, ramai yang telah menyertainya dan dapat 'closing' dengan cemerlang. Hanya menunggu hasil pertama yang bakal dikecap mejelang 15 jun ini. ANDA TUNGGU APA LAGI? TAKNAK KE BAYAR HUTANG PTPTN, HUTANG RUMAH, HUTANG KERETA, ANAK2 SEKOLAH, DAN LAIN2..Kalau ada 1 juta, bukan sahaja hutang yang anda boleh bayar, tapi boleh bantu emak ayah kat kampung juga..

*** bonus adjustment tu bonus tambahan yang shaklee berikan khas menerusi program YES ni. jom tengok apa kata mereka yang telah berjaya:








HAAA? TUNGGU APA LAGI? SAYA? Saya dah duplicate sistem ni dan dah dapat hasilnya juga. Nanti saya kongsi testimoni saya sendiri untuk next entry yea..tunggu.. Sekarang masa untuk saya kongsi bagaimana saya melakukannya, khas untuk anda yang serius ingin menjana pendapatan. Jom kita mulakan langkah baru demi keluarga agama dan bangsa kita.




HUBUNGI SAYA SEKARANG UNTUK TAHU LEBIH LANJUT. Saya akan guide anda dan tolong anda realisasi impian anda itu.



AYUADYANI
sms@whatsapp@telegram 0147375771
FB: R.U ADYANI AB RAHMAN

FP:3D HEALTH&BEAUTY SUPPLEMENT
INSTAGRAM: 3D_HEALTH_N_BEAUTY_SUPPLEMENT

                                                       #KONGSI KEBAIKAN
#SEBAR KEBAHAGIAAN
ATAU UNTUK BACA LEBIH LANJUT TENTANG KEAHLIAN:KLIK DI SINI.

                                                       
"INGIN MENJANA PENDAPATAN 3-4-5-6 ANGKA SEBULAN?BERDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN DAN MENIKMATI FAEDAH-FAEDAH LAIN..MODAL SERENDAH RM75  PENGEDAR SELURUH NEGARA DIALU-ALUKAN UNTUK BERSAMA DALAM GROUP EKSLUSIF KAMI & ANDA AKAN DI BANTU SEHINGGA BERJAYA.

____________________________________________________________________

  Saya adalah pengedar shaklee bandar country homes, bandar tasik puteri, rawang, selayang, gombak, batu caves, selangor, kota bharu,kelantan.Pengeposan seluruh Malaysia.

1 comment:

  1. yes! YES PROGRAM adalah sistem yang paling selamat dan REAL!jom sertai sekarang!

    ReplyDelete

PELUANG BISNES DROPSHIP UNTUK PELAJAR MODAL RM 35 SAHAJA

https://youtu.be/J-Xpoz6gKzU