Saturday 23 May 2015

APA ITU YES ( YOUNG ENTEPRENEUR SYSTEM ) SHAKLEE?

ASSALAMUALAIKUM W.B.T & SALAM SEJAHTERA


Biasa kita dengan Yes ni masa hujung tahun je kan (year end sale) tapi YES yang saya nak cerita ni adalah YES yang berbeza, berlangsung selama setahun tau.satu lagi, kalau YES biasa, kita kena habiskan duit kan, tapi YES yang ini kita buat duit, menarik ttak?hehehe...jom kita tengok Apa itu YES (YOUNG ENTEPRENEUR SYSTEM) yang diperkenalkan oleh shaklee.




Apa itu YES program shaklee?

Menerusi program YES ini Shaklee menawarkan 5 insentif hebat untuk semua peserta yang telah Daftar Ahli Shaklee bermula May 2015 sehingga October 2015. 5 insentif tersebut merupakan :

1)1 botol Vita-Lea Shaklee Multivitamin Terbaik di dunia sempena 100 tahun usia VitaLea Shaklee.INI DAPAT PERCUMA BILA DAFTAR KEAHLIAN


2) PROMOSI 5% PADA 4 pakej produk Shaklee paling laris di pasaran dengan harga 1% GST.


BOLEH DAPATKAN HURAIAN SATU PERSATU SET YES DI SINI.

Banyak tue kelebihan..
3) Hadiah tunai berganda (gandaan 100%) untuk peserta yang memenuhi syarat 100% EMI*. Contohnya melalui EMI anda layak menerima hadiah tunai RM700, tetapi melalui program YES ini Shaklee membayar anda RM700 + 100% iaitu bersamaan RM1400 pada bulan ini.

4) Pendapatan tunai bulanan extra 10% sehingga 50% setiap bulan selama 13 bulan. Contohnya bulan May anda layak menerima pendapatan tunai sebanyak RM1000, tetapi melalui program YES ini Shaklee akan membayar anda RM1500 pada bulan ini.

5)Hadiah tunai sehingga RM18,000 untuk peserta program YES yang berjaya FOLLOW dan DUPLICATE system ini dengan cemerlang*

Syok tak???? setiap hari ade ramai pengguna shaklee yang mendaftar sebagai ahli YES ni..hanya dengan 3 langkah di bawah:

mudah bukan? taknak ke?rugi ooooo...

                                                   hubungi saya untuk keterangan lanjut:

AYUADYANI
sms@whatsapp@telegram 0147375771
FB: R.U ADYANI AB RAHMAN

FP:3D HEALTH&BEAUTY SUPPLEMENT
INSTAGRAM: 3D_HEALTH_N_BEAUTY_SUPPLEMENT

                                                       #KONGSI KEBAIKAN
#SEBAR KEBAHAGIAAN
ATAU UNTUK BACA LEBIH LANJUT TENTANG KEAHLIAN:KLIK DI SINI.

                                                       
"INGIN MENJANA PENDAPATAN 3-4-5-6 ANGKA SEBULAN?BERDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN DAN MENIKMATI FAEDAH-FAEDAH LAIN..MODAL SERENDAH RM75  PENGEDAR SELURUH NEGARA DIALU-ALUKAN UNTUK BERSAMA DALAM GROUP EKSLUSIF KAMI & ANDA AKAN DI BANTU SEHINGGA BERJAYA.

__________________________________________________________________________
  Saya adalah pengedar shaklee bandar country homes, bandar tasik puteri, rawang, selayang, gombak, batu caves, selangor, kota bharu,kelantan.Pengeposan seluruh Malaysia.

1 comment:

PELUANG BISNES DROPSHIP UNTUK PELAJAR MODAL RM 35 SAHAJA

https://youtu.be/J-Xpoz6gKzU