Sunday 24 May 2015

4 PAKEJ PROMOSI YES (YOUNG ENTERPRENEUR SYSTEM): DAPAT BONUS & JIMAT SEHINGGA 5%

ASSALAMUALAIKUM W.B.T & SALAM SEJAHTERA

Sebelum ini saya dah cerita tentang apa itu YES( young enterpreneur system) yang diperkenal oleh Shaklee dalam membantu sesiapa sahaja untuk menjana pendapatan dengan lebih lumayan serta lebih penjimatan (sehingga 5%) bagi pengguna-pengguna produk shaklee. Kali ini saya nak cerita tentang 4 pakej YES yang Shaklee tawarkan tersebut. 


4 PAKEJ YES SHAKLEE:

1. healthy fitness set (set diet sihat)


2. set sihat dan awet muda(sihat sepanjang hayat)


3. Set berpantang shaklee (ibu sihat, susu meriah, bayi ceria)


4. Set kehamilan shaklee (hamil bukan sebab ibu lemah)



O.K. ini adalah set yang ditawarkan oleh shaklee  untuk YES program dimana kita akan mendapat penjimatan berganda untuk setiap pembelian.. yang penting, kita juga dapat bonus!!! phewwww

TAPI.....
Jika saya dah kurus, x bersalin, x mengandung, tak boleh ke nak beli vitamin2 ni? EH! boleh je, kan dalam tu ade baaaannnyaaak pilihan vitamin.. 
pening? tak faham? 

Baiklah...hubungi saya yea, senang, sebab RUNDINGAN EKSLUSIF DAN PERCUMA untuk pelanggan saya =)

p/s; ade diskaun harga juga walaupun anda nak beli secara loose =)

jom sembang-sembang

 hubungi saya untuk keterangan lanjut:

AYUADYANI
sms@whatsapp@telegram 0147375771
FB: R.U ADYANI AB RAHMAN

FP:3D HEALTH&BEAUTY SUPPLEMENT
INSTAGRAM: 3D_HEALTH_N_BEAUTY_SUPPLEMENT

                                                       #KONGSI KEBAIKAN
#SEBAR KEBAHAGIAAN
ATAU UNTUK BACA LEBIH LANJUT TENTANG KEAHLIAN:KLIK DI SINI.

                                                       
"INGIN MENJANA PENDAPATAN 3-4-5-6 ANGKA SEBULAN?BERDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN DAN MENIKMATI FAEDAH-FAEDAH LAIN..MODAL SERENDAH RM75  PENGEDAR SELURUH NEGARA DIALU-ALUKAN UNTUK BERSAMA DALAM GROUP EKSLUSIF KAMI & ANDA AKAN DI BANTU SEHINGGA BERJAYA.

_____________________________________________________________________
Saya adalah pengedar shaklee bandar country homes, bandar tasik puteri, rawang, selayang, gombak, batu caves, selangor, kota bharu,kelantan.Pengeposan seluruh Malaysia.

No comments:

Post a Comment

PELUANG BISNES DROPSHIP UNTUK PELAJAR MODAL RM 35 SAHAJA

https://youtu.be/J-Xpoz6gKzU