Thursday 1 January 2015

TAHUN BARU: AZAM BARU, SEMANGAT BARU, YAKIN BOLEH

ASSALAMUALAIKUM W.B.T & SALAM SEJAHTERA

SELAMAT DATANG TAHUN BARU 2015. Selamat tinggal 2014 yang pastinya menyimpan 1001 kisah suka dan duka. Yang berlalu biarlah berlalu. Yang baik jadikan kenangan, yang buruk jadikan ingatan..Yang pastinya, segalanay telah ditakdirkan dan di atur oleh PENCIPTA dengan sebaik mungkin, usah bersedih atas kegagalan, usah di tangis atas kekecewaan, YAKIN dengan segala-galanya, berharap hanya pada DIA,INSYAALLAH, segalanya mungkin.



SEMPENA TAHUN BARU 2015:

Apa azam kita?mahu jadi lebih baik dari 2014 bukan? untuk diri saya sendiri, saya ada banyak perkara yang saya perlu capai..yes, I AM POSITIF!!


secara umumnya, tahun 2015 ni, saya nak.......
1)nak jadi hamba yang lebih baik, nak baiki diri supaya menjadi hamba yang tahu erti syukur
2)nak jadi anak yang solehah untuk ibu bapa serta kakak yang baik untuk adik2
3)nak jadi isteri yang solehah untuk suami
4)nak jadi ibu mithali untuk 3 permata hati saya
5)nak lebih berjaya dalam kerjaya dan bisnes yang saya ceburi
6)nak tolong lebih ramai orang..
7)bebas kewangan...bebas masa...
Macam mana saya nak capai semua yang saya impikan? YAKIN..semua orang boleh..anda pun sudah tentu mempunyai impian yang ingin dicapai kan..sebenarnya, semua orang mampu untk mencapai apa yang di indginkan..yang penting, kena usaha, azam, tekad..paling penting, positif, keep calm, dekatkan diri pada TUHAN, serahkan segala-galanya pada Yang Maha Kuasa..kat bawah ni saya kongsikan beberapa keping motivasi untuk kita lebih bersemangat menghadapi cabaran 2015:










apa2 pun yang penting, kita kena mulakan langkah kita dari sekarang..saya sedang berusaha, anda pun mesti juga berusaha..

p/S; kalau nak bebas kewangan, bebas masa, tolong lebih ramai orang, boleh hubungi saya, moh kter citer2..

SELAMAT TAHUN BARU!!SEMOGA TAHUN 2015 LEBIH BAIK DARI TAHUN 2014
JOM KE ARAH FINANCIAL FREEDOM =)

NAK JADI SID JUGA KE? JOM3..SANGAT2 DI ALU-ALUAKN..


#KONGSI KEBAIKAN

#SEBAR KEBAHAGIAAN

NAK JOIN AHLI SHAKLEE UNTUK DAPATKAN PRODUK DENGAN HARGA AHLI?KLIK DI SINI.
"INGIN MENJANA PENDAPATAN 3-4-5-6 ANGKA SEBULAN?
BERDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN DAN MENIKMATI FAEDAH-FAEDAH LAIN..
MODAL SERENDAH RM75

 
PENGEDAR SELURUH NEGARA DIALU-ALUKAN UNTUK BERSAMA DALAM GROUP EKSLUSIF KAMI & ANDA AKAN DI BANTU SEHINGGA BERJAYA.

--------------------------------------------------------------------------------------- Saya adalah pengedar shaklee bandar country homes, bandar tasik puteri, rawang, selayang, gombak, batu caves, selangor, kota bharu,kelantan.Pengeposan seluruh Malaysia.

No comments:

Post a Comment

PELUANG BISNES DROPSHIP UNTUK PELAJAR MODAL RM 35 SAHAJA

https://youtu.be/J-Xpoz6gKzU