Wednesday 14 January 2015

VIDEO: IBU YANG MENYUSU ANAK PRAMATANG : MEMANG MENCABAR, APA PERLU DI BUAT

ASSALAMUALAIKUM W.B.T & SALAM SEJAHTERA

Melahirkan bayi pramatang, bukanlah sesuatu yang di idamkan oleh seorang ibu, namun, jika ianya berlaku, itu petanda ALLAH ingin menganugerahkan kepada ibu bapa dengan sesuatu yang ridak ternilai. Disebalik kepenatan, kepayahan menjaga bayi pramatang, tersembunyi hikmah yang maha hebat. Ibubapa diuji dengan nikmat kesabaran, diuji dengan nikmat kasih sayang. Ingatlah, betapa besar ganjaran yang menanti disebalik keringat yang mengalir demi menjaga anugerah yang tidak ternilai itu. Yang pastinya, menyusu anak pramatang, memang mencabar kan,.




Alhamdulillah, saya tidak pernah diuji dengan kelahiran bayi pramatang, dan tiada pengalaman mengenainya, cuma mengikuti perkembangan pengalaman beberapa orang kawan tu, adalah..


video di bawah, mungkin boleh membantu ibu yang mempunyai bayi pramatang dalam penyusuan. 
Pengalaman menyusu anak pramatang memang menguji kesabaran & kekuatan mental. Namun, itu bukan alasan untuk gagal. Jom tengok perkongsian pengalaman dari Puan Hidayah mengenai pengalaman beliau berpantang dan menyusukan bayi pramatang.Saksikan apa yg membantu beliau hingga berjaya? 



____

Di luar sana ramai sangat ibu-ibu yang berjaya menyusukan bayi pramatang mereka. Kenapa?? Kerana mereka tahu caranya dan tahu apa yang perlu dibuat. Di bawah nanti saya akan selitkan satu video tentang kisah seorang ibu yang BERJAYA menyusukan bayi pra-matangnya. Supaya dapat memberi sedikit panduan. Apa yang dia buat? Nak tahu? 
Puan Hidayah telah berjaya menyusukan bayi pramatangnya walaupun sukar, SEBAB dia tahu apa yang perlu dibuat jadi segalanya menjadi mudah! 

Antara ayat2 Puan Hidayah: 
" SAYA MENGAMALKAN SET BERPANTANG DAN SET PENYUSUAN SHAKLEE"

Nak jadi macam Puan Hidayah?
ANDA WAJIB HUBUNGI SAYA SEKARANG, INSYAALLAH, SAYA AKAN BANTU ANDA UNTUK MENDAPATKAN YANG TERBAIK BAGI BAYI PRAMATANG ANDA. 


BOLEH JUGA HUBUNGI KAMI UNTUK SEBARANG PERTANYAAN, DISKAUN HARGA DAN KHIDMAT RUNDINGAN EKSLUSIF SECARA PERCUMA.P/S: JADUAL MAKAN DISEDIAKAN UNTUK PELANGGAN KAMI

AYUADYANI
Sms@whatsapp@telegram 0147375771
fb: r.u adyani ab rahman
fp: 3D health&beauty supplement


#KONGSI KEBAIKAN



#SEBAR KEBAHAGIAAN


_______________________________________________________________
P/S: KALAU DAH ORDER, DAN BARANG DAH SAMPAI, HUBUNGI SAYA UNTUK DAPATKAN JADUAL MAKAN DAN KHIDMAT RUNDINGAN SECARA PERCUMA DAN BERTERUSAN YA. KHAS UNTUK PELANGGAN SAYA SAHAJA. =)
_______________________________________________________________
NAK JOIN AHLI SHAKLEE UNTUK DAPATKAN PRODUK DENGAN HARGA AHLI?KLIK DI SINI.

"INGIN MENJANA PENDAPATAN 3-4-5-6 ANGKA SEBULAN?
BERDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN DAN MENIKMATI FAEDAH-FAEDAH LAIN..
MODAL SERENDAH RM75  PENGEDAR SELURUH NEGARA DIALU-ALUKAN UNTUK BERSAMA DALAM GROUP EKSLUSIF KAMI & ANDA AKAN DI BANTU SEHINGGA BERJAYA.


BOLEH JUGA BACA:

Baca tips tingkatkan pengeluaran susu ibu DI SINI, Tips legakan bengkak payudara DI SINI. Serta sebab kenapa susu berkurang DI SINI. Boleh dapatkan lebih testimoni DI SINI.


________________________________________________________________Saya adalahpengedar shaklee bandar country homes, bandar tasik puteri, rawang, selayang, gombak, batu caves, selangor, kota bharu,kelantan.Pengeposan seluruh Malaysia 0147375771

No comments:

Post a Comment

PELUANG BISNES DROPSHIP UNTUK PELAJAR MODAL RM 35 SAHAJA

https://youtu.be/J-Xpoz6gKzU