Sunday 11 January 2015

KALAU AKU KAYA, ADA DUIT BERJUTA AKU AKAN......

ASSALAMUALAIKUM W.B.T & SALAM SEJAHTERA

Kalau aku kaya, ada duit berjuta, aku akan.....Nak sangat ke kaya? kenapa anda nak kaya? Best ke jadi kaya. Kaya ada banyak definisi kan.. Kaya bukan setakat kaya dengan wang, tapi kaya hati budi, kaya jiwa. kaya iman, kaya imu, macam-macam lah.. Cuma hari ni saya nak tanya apa yang korang akan buat kalau korang ade wang 1 juta..Jutawan...



Wah, siap tidur atas duit lagi..kalau aku kaya..hihi.. Eh pernah dengar tak lagu kalau aku kaya? Ala yang altimet nyanyi ngn awi rafael tu..tak pernah erk.. boleh dengar kat sini:


haa..banyak benda boleh buat kan kalau aku kaya.. Apa pun impian anda, apapun yang anda nak buat dengan duit2 anda, yang penting,:
Jangan Abaikan ALLAH
Jangan lupa diri
Jangan tak tolong orang
Jangan tak sedekah
Jangan sombong
Jangan guna duit buat kerja2 maksiat...

Kalau aku kaya.. ITU KALAU AKU KAYA.. Kalau betul-betul nak kaya, macam mana nak buat? Boleh saja jom jooin kami macam mana nak tambah income agar jadi kaya..Ketahui cara nak dapatkan keahlian percuma DI SINI. Ketahui apa yang SHAKLEE ada DI SINI. Kenali Sejarah SHAKLEE DI SINI. Kenapa anda perlu pilih SHAKLEE DI SINI.

ATAU


BOLEH JUGA HUBUNGI KAMI UNTUK SEBARANG PERTANYAAN, DISKAUN HARGA DAN KHIDMAT RUNDINGAN EKSLUSIF SECARA PERCUMA.P/S: JADUAL MAKAN DISEDIAKAN UNTUK PELANGGAN KAMI




#KONGSI KEBAIKAN


#SEBAR KEBAHAGIAAN

"INGIN MENJANA PENDAPATAN 3-4-5-6 ANGKA SEBULAN?BERDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN DAN MENIKMATI FAEDAH-FAEDAH LAIN..MODAL SERENDAH RM75  PENGEDAR SELURUH NEGARA DIALU-ALUKAN UNTUK BERSAMA DALAM GROUP EKSLUSIF KAMI & ANDA AKAN DI BANTU SEHINGGA BERJAYA.


_________________________________________________________________________________Saya adalahpengedar shaklee bandar country homes, bandar tasik puteri, rawang, selayang, gombak, batu caves, selangor, kota bharu,kelantan.Pengeposan seluruh Malaysia.

No comments:

Post a Comment

PELUANG BISNES DROPSHIP UNTUK PELAJAR MODAL RM 35 SAHAJA

https://youtu.be/J-Xpoz6gKzU