Saturday 11 April 2015

TESTIMONI VIVIX BANTU ATASI TEKANAN DARAH TINGGI / HIPERTENSI

ASSALAMUALAIKUM W.B.T & SALAM SEJAHTERA.


Kali ini saya nak kongsi lagi tentang si tonik ajaib VIVIX ni. Entri ini bercerita tentang testimoni pengidap darah tinggi yang dengan izin Allah telah berjaya turunkan tekanan darah mereka dengan bantuan vivix. Alhamdulillah, jom tengok apa kata mereka yang telah berjaya.


JOM KITA TENGOK TESTIMONI-TESTIMONI PENGIDAP DARAH TNGGI YANG DAH CUBA VIVIX NI

Yang pertama ialah testimoni vivix untuk ibu saya sendiri yang ade darah tinggi dan beliau sering saki kepala, dan penat. selain itu saki-sakit lutut juga. Alhamdulillah setelah mengamalkan vivix, kesihatan beliau semakin bertambah baik dan sekarang beliau memang menjadikan vivix suplemen terbaik. Sehinggakan beliau menjadikan vivix slah satu bekal untuk mengerjakan ibadah di tanah suci. Takde rasa penat, batuk, dan demam sepanjang berada di sana Alhamdulillah..












cukuplah dulu SEBELAS testimoni vivix untuk DARAH TINGGI  nikan, sebenarnya, ada banyak lagi... macam mana nak dapatkan vivix ni?anda boleh hubungi saya atau terus klik link di bawah;

P/S: BILA DAH DAPAT VITAMIN, HUBUNGI SAYA UNTUK DAPATKAN JADUAL MAKAN DAN KHIDMAT KONSULTASI BERTERUSAN SECARA EKSLUSIF DAN PERCUMA YEA

p/s;
ADE TESTIMONI VIVIX UNTUK DIABETES JUGA. BOLEH BACA DI SINI.
boleh juga baca testimoni herb lax untuk kurus,detoks dan buncit di sini.

#KONGSI KEBAIKAN
#SEBAR KEBAHAGIAAN


"INGIN MENJANA PENDAPATAN 3-4-5-6 ANGKA SEBULAN?BERDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN DAN MENIKMATI FAEDAH-FAEDAH LAIN..MODAL SERENDAH RM75  PENGEDAR SELURUH NEGARA DIALU-ALUKAN UNTUK BERSAMA DALAM GROUP EKSLUSIF KAMI & ANDA AKAN DI BANTU SEHINGGA BERJAYA.

HUBUNGI SAYA SEKARANG!!
AYUADYANI
sms@whatsapp@telegram 0147375771
FB: R.U ADYANI AB RAHMAN
FP:3D HEALTH&BEAUTY SUPPLEMENT

ATAU UNTUK BACA LEBIH LANJUT TENTANG KEAHLIAN:KLIK DI SINI.


____________________________________________________________________________________
  Saya adalah pengedar shaklee bandar country homes, bandar tasik puteri, rawang, selayang, gombak, batu caves, selangor, kota bharu,kelantan.Pengeposan seluruh Malaysia.

1 comment:

  1. ALHAMDULILLAH,setelah mengmalkan vivix secara konsisten selama 5 bulan, ibu saya telah disahkan oleh doktor bebas dari darah tinggi sepenuhnya, Alhamdulillah..setelah 10 tahun mengidapi darah tinggi dan kencing manis..

    ReplyDelete

PELUANG BISNES DROPSHIP UNTUK PELAJAR MODAL RM 35 SAHAJA

https://youtu.be/J-Xpoz6gKzU