Tuesday 26 May 2015

TESTIMONI VIVIX DAN STROKE / ANGIN AHMAR

ASSALAMALAIKUM W.B.T & SALAM SEJAHTERA

Stroke ataupun angin ahmar, salah satu masalah kesihatan yang sangat membimbangkan, datang tanpa tanda. Banyak faktor yang menyebabkan terjadinya stroke.Salah satunya adalah kesan darihipertensi atau darah tinggi. Stroke terjadi apabila darah tidak dapat disalurkan ke bahagian2 tertentu pada badan. Sebelum ini saya ada kongsi tentang apa itu vivix. bagaimana vivix membantu pesakit darah tinggi, serta vivix dan diabetes selain vivix untuk anti penuaan. Kali ini saya nak kongsi tentang testimoni vivix bantu pesakit stroke untuk lebih baik. jom kita tengok apa kata mereka yang telah mengamalkan vivix untuk bantu sakit stroke atau angin ahmar mereka.


testimoni vivix untuk stroke









TESTIMONI SAYA SENDIRI:
Emak saya juga salah seorang pengidap darah tinggi dan kencing manis sejak 10 tahun yang lalu. Taksuka untuk saya cerita kesediah di sini. Apa yang menggembirakan saya dan keluarga ialah apabila beberapa hari yang lalu, doktor telah mengesahkan emak saya bebas dari darah tinggi dan kencing manis beliau. Alhamdulillah, berkat dengan izin ALLAH,mengamalkan vivix secara konsisten.. Namun beliau masih lagi mengamalkan vivix untuk kesihatan keseluruhan pula. Apalah sangat duit untuk beli vivix tu jika dibandingkan dengan nilai kesihatan ibubapa kita kan.

PHEWWWWWW..NAK TAK JADI MACA MEREKA? P/S: BERMULA MEI, VIVIX NI EKSLUSIF TAU, ADE PROMOSI MENGGUNAKAN YES PACK.BOLEH BACA PROMOSI YES PACK TU di sini.

jom sembang-sembang

 hubungi saya untuk keterangan lanjut:

AYUADYANI
sms@whatsapp@telegram 0147375771
FB: R.U ADYANI AB RAHMAN

FP:3D HEALTH&BEAUTY SUPPLEMENT
INSTAGRAM: 3D_HEALTH_N_BEAUTY_SUPPLEMENT

                                          #KONGSI KEBAIKAN
#SEBAR KEBAHAGIAAN

ATAU UNTUK BACA LEBIH LANJUT TENTANG KEAHLIAN:KLIK DI SINI.

                                                       
"INGIN MENJANA PENDAPATAN 3-4-5-6 ANGKA SEBULAN?BERDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN DAN MENIKMATI FAEDAH-FAEDAH LAIN..MODAL SERENDAH RM75  PENGEDAR SELURUH NEGARA DIALU-ALUKAN UNTUK BERSAMA DALAM GROUP EKSLUSIF KAMI & ANDA AKAN DI BANTU SEHINGGA BERJAYA.
_______________________________________________________________________
  Saya adalah pengedar shaklee bandar country homes, bandar tasik puteri, rawang, selayang, gombak, batu caves, selangor, kota bharu,kelantan.Pengeposan seluruh Malaysia.

No comments:

Post a Comment

PELUANG BISNES DROPSHIP UNTUK PELAJAR MODAL RM 35 SAHAJA

https://youtu.be/J-Xpoz6gKzU