Saturday 25 October 2014

VITA-LEA ® IRON FORMULA SHAKLEE–THE BEST MULTI-VITAMIN (MULTIVITAMIN LENGKAP UNTUK SEMUA) (dengan formulasi zat besi)

ASSALAMUALAIKUM W.B.T & SALAM SEJAHTERA

Entry kali ini saya nak cerita tentang produk hebat ni. saya suka produk ni. setiap pagi saya mesti ambil untuk kekal bertenaga sepanjang hari. say combine kan dengan vitamin c dan juga zinc complex. hehehe..

VITA-LEA ® IRON FORMULA  SHAKLEE–THE BEST MULTI-VITAMIN (MULTIVITAMIN LENGKAP UNTUK SEMUA) (dengan formulasi zat besi)

Perbezaan Shaklee:
Vita-Lea Shaklee adalah multivitamin dan mineral yang pertama dicipta di dunia. Asalnya dikenali sebagai ‘vitalize-mineral’ dan disingkatkan sebutan kepada ‘vita-min’, dan perkataan vitamin yang disebut kini asalnya dari Shaklee. Peningkatan teknologi telah mengubah bentuknya ari cecair(90thn dahulu) kepada bentuk tablet yang dikenali sebagai Vita-Lea. Setiap tablet mengandungi 30 nutrisi harian lengkap yang diekstrak daripada sayuran dan buah, 12 vitamin dan 7 mineral penting sebagaimana disarankan oleh RDA. Ia diformulasikan secara komprehensif dan sangat seimbang.
Tablet Vita-lea ini disaluti dengan serbuk nutrisi-spirulina. Ia dihasilkan dengan kaedah yang terkini dan teknologi eksplosif yang kompleks, disebut sebagai ‘explo-tab’. Ia merupakan tablet multi-vitamin yang paling pantas di sunia terlarut dalam air dan juga tubuh manusia. Mineral yang terkandung di dalamnya mudah berintegrasi dengan protein untuk penyerapan yang pantas oleh usus kecil.
Ujian klinikal telah membuktikan dengan pengambilan vita-lea Shaklee selama setahun boleh mengurangkan risiko jatuh sakit sebanyak 65%. Vita-Lea telah dipilih oleh center for science di Amerika Syarikat sebagai THE BEST MULTIVITAMIN di dalam Public Interest pada tahun 2000.
 

MANFAAT UTAMA
1)      Penambahan tenaga segera – pemberi tenaga, kecergasan tubuh dan kekuatan mental, sekaligus membantu system memori dan focus dalam aspek pembelajaran mahupun kerja seharian

2)      Pelengkap nutrisi- kekurangan pelbagai vitamin Dan mineral penting akibat amalan diet yang tidak seimbang, terutamanya mereka yang mengamalkan sayuran (vegetarian) dan anaemia.

3)      Keupayaan system produktif- penting kepada kanak-kanak dan remaja yang sedang membesar


4)      Metabolism- sangat membantu dalam stimulasi metabolism dan melambatkan proses penuaan.

5)      Elemen penting pada sel tubuh- menyediakan asas nutrisi, memastikan sel hidup,pertumbuhan sel baru, membantu proses pembesaran, pertumbuhan rambut, otot, kulit,kuku dan hormone serta menjaga kesihatan tiroid.


6)      Melindungi organ- melindungi fungsi buah pinggang, jantung dan hati


ANTARA KANDUNGAN VITA-LEA:
A)     VITAMIN A
B)      VITAMIN D
C)      VITAMIN E
D)     VITAMIN C
E)      ASID FOLIK
F)      VITAMIN B1
G)     VITAMIN B2
H)     VITAMIN B3
I)        VITAMIN B6
J)       VITAMIN B12
K)      BIOTIN
L)       VITAMIN B5
M)   KALSIUM
N)     FOSFORUS
O)     IODIN
P)      ZAT BESI
Q)     MAGNESIUM
R)      COPPER
S)      ZINK
banyak lagiiiiiiiiiii

haaa banyak kan....hehehehe...bukan 3 dalam 1, bukan 19 dalam 1....tapi 28 dalam 1...Photo: Want to know why Vita-Lea is the best for you? Share this with your loved ones today!


TESTIMONI VITA-LEA:



HUBUNGI KAMI UNTUK MENDAPAT KHIDMAT RUNDINGAN EKSLUSIF SECARA PERCUMA:


No comments:

Post a Comment

PELUANG BISNES DROPSHIP UNTUK PELAJAR MODAL RM 35 SAHAJA

https://youtu.be/J-Xpoz6gKzU