Thursday 11 December 2014

15 SEBAB KENAPA SHAKLEE PILIHAN SAYA, DIA DAN ANDA

ASSALAMUALAIKUM W.B.T & SALAM SEJAHTERA

Saya ni jenis susah yang nak percaya dengan bisnes2 yang berkaitan dengan MLM ni, hhehee..so, ramaila kawan2 tanya,Kenapa saya pilih shaklee?Apa istimewanya shaklee?hehehe..baiklah, di sini saya kongsikan ape yang membuatkan saya memilih shaklee. Kata orang, tak kenal maka tak cinta kan...jom kita berkenalan dulu dengan shaklee...sebelum ni saya ade cerita tentang sejarah shaklee, kelebihan menjadi ahli shaklee dan bagaimana menjadi ahli shaklee. KENAPA SAYA DAN ANDA PERLU MEMILIH SHAKLEE?


SEBELUM ITU, JOM KITA TENGOK, APA PERBEZAAN ANTARA SHAKLEE & LAIN2


Antara lain saya memilih Produk Shaklee adalah kerana ianya :

1. HALAL: Produk shaklee mempunyai sijil halal. saya pernah buat entry untuk sijil halal shaklee. boleh baca DI SINI.

2. Produk berasaskan bahan semulajadi dan melalui kajian yang terperinci serta ujian yang ketat. dengan FALSAFAH  'always safe, always works, always green'
3. Syarikat yg mempunyai kredibiliti dan integriti yang tinggi. Sudah 57 tahun di dunia. Dah stabil / established.
4. Sistem yg adil & terbukti. yg paling penting patuh syariah. sape rajin, die dapat, xde istilah orang bawah buat,orang atas dapat.

5. Shaklee bayar bonus yg tinggi pd pengedarnya, 50% drp keuntungan syarikat (satu ciri syarikat yg baik). Banyak sangat benefit selain cash bonus, ada car bonus & mcm2 insentif. Satu peluang yg sangat besar.
6. Bisnes yg boleh diwariskan pada anak-anak. Yang ini penting..mana lah tau kan, sekejap lagi, esok, lusa, nyawa kita di ambil oleh Pencipta, so, kita ade lah tinggalkan sedikit utk ank2 kita meneruskan kesinambungan hidup didunia yang penuh mencabar ini.

7. Income yg tidak terhad. Boleh jadi passive income dan pelan untuk persaraan.

8. Bisnes produk kecantikan & kesihatan adalah antara bisnes yg terbaik. Industri yg bernilai billion dollar, termasuk di Malaysia.

9. Tidak perlukan modal. Tak perlu buat pinjaman bank dan tak perlu berhutang dengan sesiapa.hanya rm 65 untuk pendaftaran keahlian. boleh hubungi saya untuk mengetahui bagaimana mendapatkan keahlian secara percuma.

10. Boleh dilakukan 100% dari rumah, tak perlu keluar jumpa orang. tak perlu ke pejabat pos untuk pos barangm, semuanya shaklee boleh uruskan, can pengeposan hanya rm 10. hanya menggunakan e-sell. Pelanggan juga boleh terus membeli direct dr syarikat tanpa melalui pengedar, hanya menggunakan link yang diberi.



10. Tak perlukan premis perniagaan. Kan mahal nak sewa kedai.KEDAI PULA BOLEH BUKA SETIAP HARI, SETIAP MASA. tengah tidur,tengah akan, tengah mandi, tengah bercuti, tapi kedai tetap di buka.

11. Tak perlu simpan stok yg banyak. Tak ada stok langsung pun boleh.(boleh order online dan brg terus dihanatr kpd pelanggan).

12. Hampir tiada risiko rugi, barang rosak, tak laku dsb

13. Kalis recession (kalis kemelesetan ekonomi), insya Allah. Maksudnya dlm keadaan ekonomi bagus atau tidak, orang tetap akan beli. Orang tetap perlukan suplemen & produk kesihatan.
14. Peluang perniagaan online yg sangat besar, sepertimana kajian oleh SKMM & Paypal berkenaan peningkatan pembeli online & nilai yg dibelanjakan secara online meningkat sehingga berbillion ringgit. Shaklee boleh dibuat 100% secara online.


15. Ramai yg dah berjaya mendapat income sehingga 6 angka sebulan. Dengan ilmu, mentor, sistem, strategi dan jalan yg dah tersedia, SEMUA ORANG BOLEH.P/S:Anda perlu dapat upline yang aktif dan sedia membantu sepanajng masa, macam saya.


Beli untuk kegunaan seiisi keluarga….tapi tiap2 bulan dapat bonus….nak biz pun boleh…order pun senang…klik2 aje…Shaklee yg akan uruskan penghantaran produk kepada customer…tak perlu simpan stok pun….memang bagus kan…so?kenapa saya dan anda perlu pilih shaklee?



HAA..ANDA TUNGGU APA LAGI?MASIH RAGU2 TENTANG SHAKLEE?KAN BEST SHAKLEE NI..JGN TUNGGU LAMA2..FAST ACTION FAST RESULT.
P/S: SAYA DAH TAU..MEH SAYA BANTU ANDA UTK DAPAT APA YANG SAYA DAPAT.


ANDA WAJIB HUBUNGI SAYA UNTUK MENDAPATKAN SEBARANG MAKLUMAT MENGENAI SHAKLEE..SAYA SEDIA MEMBANTU ANDA KE ARAH FINANCIAL FREEDOM!!
JOM BEBAS MASA, BEBAS KEWANGAN
SYARIKAT YANG BOLEH DI WARISI HINGGA KE ANAK CUCU..




"INGIN MENJANA PENDAPATAN 3-4-5-6 ANGKA SEBULAN?
BERDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN DAN MENIKMATI FAEDAH-FAEDAH LAIN..
MODAL SERENDAH RM75

PENGEDAR SELURUH NEGARA DIALU-ALUKAN UNTUK BERSAMA DALAM GROUP EKSLUSIF KAMI & ANDA AKAN DI BANTU SEHINGGA BERJAYA

pengedar shaklee bandar country homes, bandar tasik puteri, rawang, selayang, gombak, batu caves, selangor, kota bharu,kelantan.Pengeposan seluruh Malaysia.

No comments:

Post a Comment

PELUANG BISNES DROPSHIP UNTUK PELAJAR MODAL RM 35 SAHAJA

https://youtu.be/J-Xpoz6gKzU