Friday 22 May 2015

PERFORMANCED DRINK MINUMAN ISOTONIK PILIHAN PENGHILANG DAHAGA TATKALA CUACA PANAS

ASSALAMUALAIKUM W.B.T & SALAM SEJAHTERA

BILA cuaca panas macam sekarang ni, kita pasti akan selalu mencari air. terasa dahaga yang teramat sangat! Kalau setakat air kosong biasa, memang rasa tak puas kan, mesti nak juga air berwarna, tambah dengan ais, dapat sirap ponn, jadilah..pheww, memang legaaa... TAPI, dalam sedar atau tidak, kita sebenarnya sedang memberi penyakit pada diri kita, ya lah, bila air berwarna, suah pasti gula tidak ketinggalan kan? belum cerita lagi bab pewarna dan perasa tiruan..hukhukhuk.. sian badan kita.. Kalau ade pilihan yang lebih sihat, dan lebih berbaloi, nak tak? saya dah tukar minuman saya sekeluarga dari yang biasa kepada yang super duper luar biasa. saya memilih performanced drink sebagai minuman harian seisi keluarga (termasuk anak2). jom kita tengok, apa itu performanced drink.


 APA ITU PERFORMANCED DRINK:

  • Performance Drink Shaklee ialah minuman ahli sukan yang mengandungi imbangan elektrolit yang sempurna, berkhasiat dan tidak bergas.
  • Performance Drink Shaklee telah terbukti secara klinikal menghidratkan anda lebih cepat berbanding air.
  • Performance Drink Shaklee memberikan tenaga segera kepada tubuh dan menyokong penghidratan pada tahap optimum. Campuran Elektrolit OPTI-LTYE™ proprietari dan campuran unik karbohidrat yang membekalkan tenaga berterusan tanpa menggangu tahap gula di dalam darah.
  • Performance Drink Shaklee telah terbukti secara klinikal dapat mengurangkan kehilangan bendalir bagi meningkatkan tahap hidrat tubuh, memelihara tahap gula dalam darah bagi mengekalkan keupayaan tenaga dalam meningkatkan stamina – berdasarkan ujian yang dilakukan kepada atlit berpencapaian cemerlang di Amerika Syarikat.
  • Performance Drink Shaklee tidak mengandungi perasa tiruan, pemanis atau sebarang bahan pengawet tambahan.


Kelebihan Performance Drink :-

  • Ia adalah minuman ahli sukan yang mengandungi imbangan elektrolit yang sempurna untuk membantumencegah dehydration, seperti fungsi minuman isotonik.
    performanced drink orange
  • Ia membekalkan 3 jenis karbohidrat bagi tenaga dan stamina.
  • Ia bukannya milk booster, atau minuman penambah susu, sebaliknya membantu tubuh kita menjaga kestabilan bendalir agar tidak kekeringan.
  • Ia mengandungi formula karbohidrat unik Shaklee iaitu opticarb yang membekalkan tenaga serta merta. Opticarb ialah rangkaian karbohidrat yang memberikan kita tenaga berterusan tanpa menganggu kestabilan gula dalam darah.
  • Ia bukan saja untuk ibu menyusu/mengandung semasa berpuasa, tapi sesuai untuk semua, terutama yang kerja di tengah panas. Budak2 demam pun elok amik ni sebab biasa la budak2 bila dah demam tak selera makan minum.

Siapa yang Memerlukan Performance Drink Shaklee…???
  • Individu yang aktif bersukan.
  • Individu yang berpuasa (diambil semasa sahur dan berbuka).
  • Individu yang menghidap gout.
  • Ibu yang menyusukan anak.
  • Individu yang kurang minum air.
  • Individu yang kerap sakit kepala.
  • Bila rasa nak demam, atau sedang demam.
  • Kanak-kanak yang demam.
  • Individu yang suka minuman ringan terutama yang berkarbonat.
  • Kanak-kanak yang aktif. Saya biasanya memberikan performanced drink kepada anak2 selepas balik sekolah tengahari agar mereka kekal bertenaga dan bersedia untuk ke sekolah agama pada sebelah petangnya.

APA RASA PERFORMANCED DRINK NI?

Rasa...rasa...rasa sedap..hihi.. rasa oren lah,anak-anak kita pun pasti suka. kurang gula tau, kalau rasa nak dema tu, bancuh pekat, minum dan lepas tu makan vitamin C shaklee, then tidur, Insyaallah, segar lepas tu..kalau nak rasa ala-ala ribena, boleh campur dengan vivix tau.Cubalah, anda pasti tak menyesal...saya sendiri MENYESAL sebab lambat jumpa dengan performanced drink ni hihi..

jom dapatkan performanced drink anda dan keluarga hari ini. Jadi lebih sihat dengan menukar abiat pemakanan,termasuklah minuman seharian kita. hubungi saya sekarang, atau boleh terus klik link di bawah:


P/S: BILA DAH DAPAT VITAMIN, HUBUNGI SAYA UNTUK DAPATKAN JADUAL MAKAN DAN KHIDMAT KONSULTASI BERTERUSAN SECARA EKSLUSIF DAN PERCUMA YEA

KONGSI KEBAIKAN

#SEBAR KEBAHAGIAAN


"INGIN MENJANA PENDAPATAN 3-4-5-6 ANGKA SEBULAN?BERDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN DAN MENIKMATI FAEDAH-FAEDAH LAIN..MODAL SERENDAH RM75  PENGEDAR SELURUH NEGARA DIALU-ALUKAN UNTUK BERSAMA DALAM GROUP EKSLUSIF KAMI & ANDA AKAN DI BANTU SEHINGGA BERJAYA.

HUBUNGI SAYA SEKARANG!!
AYUADYANI
sms@whatsapp@telegram 0147375771
FB: R.U ADYANI AB RAHMAN

FP:3D HEALTH&BEAUTY SUPPLEMENT
INSTAGRAM: 3D_HEALTH_N_BEAUTY_SUPPLEMENT

ATAU UNTUK BACA LEBIH LANJUT TENTANG KEAHLIAN:KLIK DI SINI.

_________________________________________________________________ Saya adalah pengedar shaklee bandar country homes, bandar tasik puteri, rawang, selayang, gombak, batu caves, selangor, kota bharu,kelantan.Pengeposan seluruh Malaysia.

1 comment:

  1. PHEW...PERFORMANCED DRINK MEMANG TERBAIK LAH, TERASA SEGAR NYA..NAK DEMAM PON TAK JADI..

    ReplyDelete

PELUANG BISNES DROPSHIP UNTUK PELAJAR MODAL RM 35 SAHAJA

https://youtu.be/J-Xpoz6gKzU